سرویس دسک پلاس

سرویس دسک پلاس

اگر به دنبال یک نرم افزار تیکتینگ هستید سرویس دسک پلاس مناسب شما نیست!

چرا که این نرم افزار یک بازی برد- برد است اما بازی نیست! یک نرم افزار تحت وب مبتنی بر ITIL است که قادر است به جای آتش نشانی های روزانه تیم پشتیبانی انفورماتیک، امکان ارایه خدمات عالی به مشتریان را فراهم سازد.
با این نرم افزار در برخورد با رُخدادها و مشکلات کاربران، دیدی وسیع و کنترلی متمرکزتر از یک درگاه واحد را برای ارایه خدمات بدون خرابی خواهید داشت. طی ۱۰ سال اجرای این سرویس در جهان، تاکنون لبخند رضایت بر لبان میلیون ها نفر اعم از مدیران، کارشناسان پشتیبانی و کاربران بطور یکسان نشسته است.
<h5>این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های کاربران، مشکلات شبکه، تغییرات زیرساخت، مدیریت پروژه، راهکارها و کنترل سفارشات خرید، قراردادها و تولید گزارشات آنلاین را داراست.

سامانه تحت وب مدیریت خدمات انفورماتیک مبتنی بر


Manageengine Servicedesk Plus ITIL Ready
صد البته نرم افزارهای زیادی در جهان در زمینه سرویس دسک وجود دارد اما چیزی که سرویس دسک پلاس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، مستندات آنلاین، منحنی یادگیری بسیار ساده، محیطی کاربرپسند، مبتنی بر تمام مفاهیم پنجگانه ITIL و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.

اگر مدیر و یا مسئول انفورماتیک هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس دسک جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به کاربران است!

و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران انفورماتیک جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی ITIL را پیاده سازی کنید.

فراموش نکنید شما با این سرویس همه چیز دارید!

درخواست دمو
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x