قالب وردپرس

مهمترین دلایل نیاز به ADManager Plus

مدیریت سرویس اکیتودایرکتوری

مدیریت سرویس اکیتودایرکتوری

ADManager Plus چیست و مهمترین دلایل نیاز به ADManager Plus؟

یکی دیگر از محصولات شرکت Manageengine  که برای مدیریت سرویس اکیتودایرکتوری سازمان به کار می رود ADManager Plus است استفاده از این سرویس تحت وب ساده و آسان برای مدیریت Windows Active Directory و تهیه گزارشات متنوع، بهترین راه حل است که کمک می کند ادمین ها و راهبران اکتیودایرکتوری و تکنسین های Help Desk فعالیت های روزمره خود را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهند چرا که این سرویس دارای یک UI مبتنی بر وب بصری جذاب است و انواع مختلفی از وظایف روزمره و تکراری نظیر: مدیریت فله ای (انبوه) حساب کاربری و مدیریت سایر اشیاء AD را به سادگی میسر می کند، با اعطای دسترسی های متنوع و ایجاد نقش ها برای تکنسین های Help Desk .

همچنین این نرم افزار یک لیست کاملی از گزارشات اکیتودایرکتوری را نیز ارایه می کند تا برای ارزیابی و نظارت تمرکز بیشتری داشته باشید. بعلاوه اینکه این ابزار سرویس Active Directory را به مانند برنامه های کاربردی تلفن همراه را نیز ارائه می دهد که شما را قادر به انجام وظایف مهم مدیریت کاربر از دستگاه های تلفن همراه خود می کند.

این ابزار با نرم افزار سرویس دسک پلاس نیز یکپارچه می شود و تمامی عملیات شبکه و سرویس ها را از یک درگاه متمرکز خواهید توانست انجام دهید.

مهمترین دلایل نیاز به ADManager Plus

  1. حذف وظایف تکراری، روحی و پیچیده مرتبط با مدیریت AD.
  2. ایجاد تغییرات و اصلاحات انبوه بطور یکجا.
  3. مدیریت روزانه AD مدیریت
  4. تولید و ارسال گزارش فعالیت های ادمین های سرویس اکتیودایرکتوری به صورت خودکار.
    1. گزارش اعضای گروه ها، گزارشات فهرست توزیع، و غیره
    2. گزارش های مجوز NTFS / Share / File Server
    3. باز کردن / فعال کردن حسابها، پاکسازی حسابهای قدیمی و غیره از گزارشات
    4. رویکرد گزارش مبتنی بر مدیریت Active Directory
    5. گزارش ۳۶۵: کاربران فعال ActiveSync،
    6. دارای ۱۵۰ گزارش از قبل آماده شده
  5. تسهیل ایجاد، مدیریت و حذف اشیاء AD بصورت فله ای.
  6. ادغام با ServiceNow و ServiceDesk Plus
  7. مدیریت گروپ پالیسی (GPO): ایجاد گروه های مدیریت GPO، ویرایش و حذف GPOs به طور عمده.
  8. مدیریت صندوق پستی مرتبط: ایجاد صندوق پستی مرتبط با یک مرحله با استفاده از قالب های قابل تنظیم.
  9. شناسایی غیر فعال، قفل شده، کاربران با گذرواژه منقضی شده، و غیره
  10. قابلیت مدیریت کاربران AD از طریق اپلیکیشن تلفن همراه
  11. اعمال به عنوان یک منبع ضروری در طول حسابرسی های پیاده سازی مانند SOX، HIPAA، و غیره
بیشتر بخوانید  چگونه ITIL می تواند عملکردهای مدیریت شما را بهبود بخشد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست