قالب وردپرس

رایج ترین ابزارها، رایج ترین مشکلات در سازمان ها!؟

وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان

وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان

رایج ترین ابزارها، رایج ترین مشکلات در سازمان ها!؟

هر سازمانی طیف وسیعی از سرویس ها، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط به خود را به کاربران ارایه می کند. اگرچه به ندرت در برخی سازمان ها تجهیزات متفاوت و یا سرویس های متمایزی وجو دارد اما  باتوجه به استفاده بیش از ۹۵% سازمان ها بطور مشترک معمولا:

یک کاربر دارای:

  1. یک سیستم یا PC
  2. یک سیستم عامل رایج نظیر ویندوز،
  3. پرینتر
  4. یک صندوق پستی از سرویس ایمیل و
  5. دسترسی به اینترنت هست. اینها از جمله مهمترین ابزارهای کارکرد فرد در سازمان است و جالب اینکه بدانید بر اساس آمار رایج ترین مشکلات مطرح شده توسط کاربران خود ناشی از همین رایج ترین ابزارهای در دسترس آنهاست. این عبارت تاحدودی اشتباه است که:رایج ترین ابزار سبب رایج ترین مشکلات می شود!” چراکه با کمک ابزارهای نوین و راهکارهای پیشرفته شما می توانید از رایج ترین ابزارها بهترین خروجی و کمترین پیامد منفی را در سازمان بیابید.

با استفاده از ابزار پیاده سازی ITIL کهمحبوبت ترین آن به سرویس دسک پلاس یا Manageengine ServiceDesk Plus مشهور است قادرید تا نتایجی مشابه را در سازمان کشف کنید و برای این پیامدها که هزینه، زمان و انرژی منابع انسانی را هدر می دهد راهکارهای عملیاتی ارایه کنید.

استفاده از میزخدمت یا سرویس دسک در سازمان کمک می کند تا همواره برای کاهش نرخ مشکلات و خرابی ها قدم بردارید تمامی این پیامدها که رایج ترین آنها در سطح جهان در سال ۲۰۱۷ است دارای راهکارهای بهینه ای است که می تواند شما را در نیل به پیشرفت سازمان یاری دهد.

بیشتر بخوانید  آتش نشانان فناوری اطلاعات و ارتباطات

همواره بر اساس نرخ خرابی و مشکل می توان بدنبال ایده های نو بود.

با سرویس دسک پلاس به گزارشات و خروجی جالب از وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بپردازید و از مدانت راهکارهای بهینه سازی و خروج از مشکلات و کاهش نرخ خرابی ها را بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست