کازیوی روزانه

مقالات تخصصی مدانت را در صفحه کازیوی روزانه دنبال فرمایید این مطالب 100% خاص، یونیک و کاملا منحصر و مختص به شرکت مدانت است که توسط کارگروه برنامه ریزی و مهندسی این شرکت برای استاده عموم در اختیار شما قرار می گیرد امید است توانسته باشیم در افزایش و ارتقای دانش علمی شما گامی هرچند کوچک برداشته باشیم. برای اطلاع از آخرین تازه ها این صفحه، تک @MedaNet و #MedaNet را در شبکه های اجتماعی جستجو فرمایید
آوریل 24, 2024
چه حوادثی تکراری هستند و چطور آنها را شناسایی کنیم؟

چه حوادثی تکراری هستند و چطور آنها را شناسایی کنیم؟

چه حوادثی تکراری هستند و چطور آنها را شناسایی کنیم؟ حوادثی که ممکن است به صورت تکراری رخ دهند، معمولاً مشکلات یا خطاهایی هستند که به […]
آوریل 23, 2024
کاهش هزینه‌های خدمات پشتیبانی با استفاده از ITIL

کاهش هزینه‌های خدمات پشتیبانی با استفاده از ITIL

کاهش هزینه‌های خدمات پشتیبانی با استفاده از ITIL در دنیای امروزی تکنولوژی، خدمات پشتیبانی از جوانب حیاتی بسیاری از سازمان‌ها را تشکیل می‌دهند. اما هزینه‌های مرتبط […]
آوریل 20, 2024
20 نکته‌ی کلیدی در مدیریت حادثه

20 نکته‌ی کلیدی در مدیریت حادثه

20 نکته مدیریت حادثه مدیریت حادثه یکی از پرکاربردترین تمرینات ITIL است. برای پیشبرد بهتر آن لازمست این ۲۰ نکته‌ی کلیدی را دنبال کنید:
آوریل 15, 2024
پنج مدل معتبر مدیریت تغییر: راهنمایی برای تحول سازمانی موفق

پنج مدل معتبر مدیریت تغییر: راهنمایی برای تحول سازمانی موفق

پنج مدل معتبر مدیریت تغییر: راهنمایی برای تحول سازمانی موفق تغییر، یکی از ثابت‌هایی است که همواره سازمان‌ها با آن مواجه هستند. مدیریت تغییر به عنوان […]
ژانویه 31, 2024
کانتینرسازی با داکر در فناوری اطلاعات

کانتینرسازی در فناوری اطلاعات

کانتینرسازی در فناوری اطلاعات در این مقاله می‌خوانید: بیایید ببرمتان به دیدن یک اسکله‌ پر از کانتینر؛ از بالا؛ که کانتینرهای رنگارنگش سوار بر اسکله دل […]
ژانویه 20, 2024
متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات

متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات

راهکارهای متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات: اکثر پروژه‌های بزرگ فناوری بدلیل عدم حمایت مادی و معنوی مدیران ارشد زمین می‌خورند. مهم‌ترین دلیل این […]
ژانویه 14, 2024
چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟

چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟

چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟ بهترین چیز در مورد ITIL4 این است که هم جامع است و هم مبتنی بر […]
ژانویه 7, 2024
امنیت اطلاعات کوانتومی!

امنیت اطلاعات کوانتومی!

امنیت اطلاعات کوانتومی! امنیت اطلاعات یک مقوله‌ی بسیار حیاتی در هر سازمانی است. اما چه می‌شد اگر این امنیت اطلاعات با ارتباطات کوانتومی مدیریت می‌شد؟ درنتیجه، […]
ژانویه 7, 2024
چرا ITIL برتر است؟ ۷ ویژگی برتری آن نسب به سایر استانداردها و چارچوب‌ها

چرا ITIL برتر است؟ ۷ ویژگی برتری آن نسبت به سایر استانداردها و چارچوب‌ها

چرا ITIL برتر است؟ ۷ ویژگی برتری آن نسبت به سایر استانداردها و چارچوب‌ها مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) امروزه یکی از جوانمردترین ویژگی‌های سازمان‌ها در […]
ژانویه 7, 2024
راهکارهای تجزیه‌وتحلیل مشکل در فناوری اطلاعات

راهکارهای تجزیه‌وتحلیل مشکل در فناوری اطلاعات

راهکارهای تجزیه‌وتحلیل مشکل در فناوری اطلاعات  عیب‌یابی و آنالیز و تجزیه‌وتحلیل مشکلات در فناوری اطلاعات، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که کلیه‌‌ی کارکنان فناوری اطلاعات باید […]
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست