محبوب ترین نرم افزارهای Manageengine

محبوب ترین نرم افزارهای Manageengine

محبوب ترین نرم افزارهای Manageengine

شرکت Manageengine که بخشی از هولدینگ زوهو است در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و بیش از ۹۰ ابزار و نرم افزار تحت وب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید کرده در کمتر از ۱۰ سال از فعالیت این شرکت توانسته بیش از ۲۰۰ هزار سازمان را به خود جذب کند و مجمئعا بیش از ۳ میلیون کاربر در دنیا از نرم افزارهای آن استفاده می کنند این شرکت برنده جایزه Award-wainind برای تولید نرم افزارها کاربردی شده و در ۱۹۰ کشور از محصولات این شرکت استفاده می کنند علاوه بر این بر اساس نشریه بین المللی فورچن از هر ۵ شرکت تراز اول جهان ۳ شرکت از محصولات Manageengien استفاده می کنند.و با شعار استفاده آسان بعنوان تولیدکننده محبوب ترین نرم افزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان شناخته می شود.

ServiceDesk Plus

یک نرم افزار بسیار حرفه ای و محبوب تحت وب مبتنی بر ITIL است که برای مدیریت حوادث، درخواستها، مشکلات، تغییرات، پروژه ها، دارایی ها، SLA ها مورد استقاده قرار می گیرد و توسط بیش از ۲۰۰ هزار سازمان در سراسر جهان مورد تایید واقع شده است .

ZOHO Reports

این راهکار به صورت یکپارچه با نسخه های پیش فرض با سرویس دسک پلاس ManageEngine ServiceDesk Plus ادغام می شود و قادر است تا داده های بصری سرویس دسک پلاس را تجزیه و تحلیل کند و گزارش ها و داشبورد های بصری، جذاب و زیبایی را بصورت آنلاین را ایجاد  کند و آنها را با همکاران به اشتراک بگذارید.

ADManager Plus

این نرم افزار ساده و آسان برای مدیریت استفاده از Windows Active Directory است که کمک می کند فعالیت های روزمره ادمین اکیتودایرکتوری و تکنسین های Help Desk را مدیریت و گزارشگیری نمایید با یک UI مبتنی بر وب و کاملا بصورت بصری و گرافیکی است، این نرم افزار انواع مختلفی از وظایفی که در اکیتودایرکتوری بصورت تک به تک انجام می شود را می تواند بصورت فله ای(انبوه) انجام دهد نظیر مدیریت حساب کاربری و دیگر اشیاء AD .

AD Audit

این راهکار در زمان واقعی، اطمینان از منابع بحرانی در شبکه مانند کنترل کننده های دامنه با تمام اطلاعات اشیاء اکتیودایرکتوری را مورد بررسی، نظارت و گزارش قرار خواهد داد نظیر:  کاربران، گروه ها، GPO، کامپیوتر، OU، DNS، تغییرات AD Schema و پیکربندی تمامی این موارد به انضمام ۲۰۰ گزارش گرافیکی خاص GUI بهمراه ارسال اطلاع رسانی ها بصورت ایمیل.

Applications Manager

مانیتورینگ کارایی نرم افزارها، نرم افزار تحت وبی است که به عملیات IT و تیم های توسعه کمک می کند تا مشکلات مربوط به عملکرد نرم افزارها را از لینک به صورت یک کد مشخص، مانیتور و پیگیری نماید.

 Asset Explorer                   

یک راه حل جامع ITAM که اجازه می دهد تا تیم های IT  نسبت به کاوش، پیگیری و مدیریت تمام سخت افزار و نرم افزار IT در سازمان خود اقدام نمایند این راه حل خود بخشی از نرم افزار سرویس دسک پلاس است.

Exchange Reporter Plus

نرم افزاری برای نظارت بر سلامت نرم افزار سرویس ایمیل Exchange مایکروسافت، تغییرات حسابرسی در زمان واقعی و ایجاد گزارشات آنلاین از وضعیت سرویس است.

Desktop Central

نرم افزاری برای یکپارچه مدیریت کلاینت ها، سرورها و تلفن های همراه برای کمک به مدیریت هزاران دستگاه از یک نقطه  است که این راه حل می تواند با نرم افزار سرویس دسک پلاس ادغام و یکپارچه شود.

OpManager

مدیریت یکپارچه شبکه یک نرم افزار تحت وب برای مانیتورینگ است که در سال ۲۰۱۷ بعنوان برترین نرم افزار مانیتورینگ جهان نیز شناخته شد و نرم افزاری است Agent Less که بصورت ۵ به ۱ است یعنی عملیات : نظارت بر شبکه، تجزیه و تحلیل پهنای باند، مدیریت پیکربندی، مدیریت ورود به سیستم فایروال، آدرس IP و مدیریت پورت سوئیچ  را تواما با هم در خود دارد.

Support Center Plus

سیستم دفاعی مشتری، که کسب و کار را قادر به ارائه پشتیبانی چند کاناله به مشتریان خود می کند و به طور موثر مدیریت درخواست های مشتریان، حساب ها و قراردادهای خدمات پشتیبانی را در یک مکان مدیریت می کند.

Zoho Assist

یک راهکار شبیه نرم افزارهای Any Desk  یا Team Viewer است که امکان پشتیبانی فوری از راه دور و دسترسی بدون نظارت در ابرهای اینترنتی را مهیا می کند با این راهکار، پشتیبانی از مشتریان از راه دور به سرعت از طریق جلسات پشتیبانی از راه دور بر روی تقاضا. راه اندازی دسترسی از راه دور بدون نظارت و مدیریت کامپیوتر از راه دور بدون زحمت. کاملا امن و قابل اطمینان میسر خواهد شد.

Password Manager Pro

این ابزار، یک قفل امن برای ذخیره و مدیریت اطلاعات حساس به اشتراک گذاشته شده مانند رمزهای عبور، اسناد و هویت های دیجیتالی شرکت ها است.

Event Log Analyzer

تجزیه و تحلیل داده های ورودی به سیستم از تمام دستگاه ها در یک شبکه با گزارش های از پیش تعیین شده و اعلام هشدارهایی امنیت، را ارایه خواهد کرد از این نرم افزار برای داشتن یک دید وسیع از خطرات و تهدیدات بالقوه در شبکه و جلوگیری از حمله و متوقف کردن این خطرات استفاده می شود.

برای تهیه لایسنس، آموزش، پیاده سازی و پشتیبانی این ابزارهای محبوب با مدانت (مجری تخصصی محصولات Manageengine) در ایران تماس بگیرید.

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x