Self Service Portal چیست!؟

Self Service Portal چیست!؟

پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل توابع خودآموزی و خودخدمتی است که کاربر را قادر می سازد تا درخواست‌های خرابی یا خدمات خود را ثبت، پیگیری و بازبینی کند، همچنین قادر به مشاهده راهکارها، اطلاعات و راه حل های مسائل و.. نیز هست. بسیاری از ابزارهای ITSM دارای یک پورتال سلف سرویس هستند


امیداریم از پاسخ این “چیست” آن شده باشید!


کلیدواژه های مهم مدانت

در لیست تصادفی زیر کلیدواژه های مهم و مطالب مرتبط را میتوانید ببنید و با کلیک روی آن، مطالعه نمایید…

Agile BAU چیست CMDB چیست ITAM ITIL ITIL 4 ITIL 2019 ITIL، اختصار عبارت کتابخانه زیربنای فناوری اطلاعات ITIL جدید ITIL نسخه 4 ITOM ITSM ITSM چیست؟ Manageengine MedaNet Self Service Portal چیست!؟ ServiceDesk Webtick Zoho آموزش ITIL آینده ITSM ابزارهای ITSM ابزار پیاده سازی ITIL بهبود مستمر خدمات تفکیک شبکه با روتر سرویس دسک سگمنت شبکه شرکت گارتنر قابلیت های سرویس دسک مدیریت تغییر مدیریت خدمات انفورماتیک مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مدیریت دارایی مدیریت رخدادها در Agile و ITIL مدیریت فناوری اطلاعات مزایای مدیریت دارایی مقایسه نرم افزار ITIL نرم افزار ITIL نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک Manageengine Serviecedesk هادی احمدی پوزتال سلف سرویس پیاده سازی ابزار ITIL پیش نیازهای ITIL گارتنر گزارش گارتنر

مقاله مرتبط:  ITSM چیست!؟
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست