سرویس دسک پلاس مناسب چه سازمانهایی است

اصولا طراحی نرم افزار سرویس دسک پلاس مبتنی بر به‌روش‌های استاندارد جهانی ITIL است و بر پایه تجربیات موفق مدیران انفورماتیک  دنیاست.

اما از این نرم افزار علاوه بر ارایه خدمات به کاربران سازمان، توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابزاری بسیار مناسبی برای ارایه خدمت میزکار به هر نوع مشتری نیز هست یعنی این نرم افزار با امکاناتی که دارد این قابلیت را فراهم می‌کند تا بتوانید بر تمام فرایندهای کاغذی سازمان چیره شوید و کلیه روالها را بصورت الکترونیکی دربیاورید سرویس کاتالوگ بخشی از نرم افزار سرویس دسک پلاس هست که قدرت ارایه خدمات به مشتریان را بر پایه سرویس ها و یا هر خدمتی که قرار است به مشتری بر اساس زمانبندی مشخص ارایه شود بر عهده دارد.

سرویس دسک پلاس در حقیقت نرم افزاری جهانی برای تمامی سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی است که حداقل ۲۰ کاربر به بالا داشته باشند طبق تجربیاتی که شرکت مدانت دارد برای پیاده سازی این سرویس در دپارتمان علاوه بر انفورماتیک در واحدهایی نظیر فروش منابع انسانی و مالی و… می توان بخوبی از آن استفاده نمود.

اهم محبوبیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه و داخلی: سرعت، امنیت، سادگی استفاده و استقرار و پیاده سازی آسان آنست. محیطی کاربر پسند و با امکان سفارشی سازی بسیار سریع و ساده قدرت نرم افزار را به رخ سازمان خواهد کشید.

دیاگرام سرویس دسک پلاس از لحظه ثبت درخواست تا تحویل خدمت به مشتری

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست