قالب وردپرس

Zoho دو مرکز داده در هند راه اندازی می کند!

Zoho دو مرکز داده در هند راه اندازی می کند!

Zoho دو مرکز داده در هند راه اندازی می کند!

شرکت زوهو که تجارت الکترونیک، شبکه، برنامه های مدیریت زیرساخت IT و خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار را ارائه می دهد، قصد دارد یک مرکز داده خود را در بمبئی و دیگری را به عنوان مرکز داده پشتیبان در چنای هند راه اندازی کند. مراکز داده زوهو یک مرکز عملیات شبکه (NOC)  است که مدیریت  شبکه ها را در سراسر جهان بر عهده دارد و این مراکز علاوه بر این، امنیت، مدیریت فروش و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری را نیز ارایه می کند.

شرکت Zoho در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک شرکت مدیریت شبکه برای شرکت های بزرگ تاسیس شده و ظرف مدت کوتاهی به شرکت رایانه ای چند شرکتی و چندملیتی تبدیل شده است. این هلدینگ فناوری درارای سه کسب و کار پرچم دار است:

  • Zoho.com که مجموعه آفیس مبتنی بر ابر را ارائه می دهد؛
  • ManageEngine، که پلتفرم نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات را ارایه می کند؛
  • و WebNMS، که نرم افزار مخابرات و مدیریت هوشمند ساختمان و اینترنت اشیا را توسعه می دهد.

راج سبحلک، مدیرعامل ManageEngine و Zoho.com به Telangana Today گفت: “ما دو مرکز داده در ایالات متحده آمریکا یکی در  واشنگتن و دیگیری بعنوان مرکز داده پشتیبان در دالاس (تگزاس) داریم. در اروپا، مرکز اطلاعات اصلی ما در آمستردام (هلند) و مرکز تهیه پشتیبان در دوبلین (ایرلند) است. ما یک مرکز پشتیبان گیری پیکربندی در چین داریم. ما در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن دو مرکز داده در استرالیا برای بازار آسیای جنوبی و به زودی یکی در کانادا نیز هستیم. مرکز دیگری می تواند در خاورمیانه ایجاد شود. همه این مراکز جدید در دو تا سه سال آینده می توانند به بهره برداری برسد. ”

بیشتر بخوانید  رایج ترین ابزارها، رایج ترین مشکلات در سازمان ها!؟

در خصوص نرخ مشتریان، راج گفت: “امروز خدمت به بیش از ۲،۰۰،۰۰۰ مشتریان در این هلدینگ ارایه می شود. همچنین تقاطع بین مشتریان با استفاده از خدمات هر دو شرکت دیده می شود. پس از ورود به بازار فناوری اطلاعات، ما توناستیم صنعت را دگرگون کنیم. امروزه شرکت های ما برای هر کسب و کاری در هر حد و اندازه ای قدرت رقابت دارد. ”

“ما ابتدا در ارایه خدمت به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​(SMBs) از طریق ManageEngine شروع کردیم، این شرکت زمانی که در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد. شرکتهای کم حجم نیز به تدریج شروع به استفاده از محصولات ما کردند. امروزه ۶۵ درصد شرکت های Fortune 500 از خدمات این شرکت استفاده می کنند. همچنین تعدادی از شرکت های هندی که ارتقای عملیات IT و امنیت را ترجیح می دهند خدمات ما را انتخاب کرده اند.

Zoho.com، که عملیات خود را در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد، شروع به ارائه فضای الکترونیکی و اداری کرد و پس از آن Zoho CRM را ایجاد کرد که محصول اصلی این شرکت است. “ما خودمان را به عنوان شرکت توسعه محصول می بینیم. ما بیش از ۴۰ برنامه کاربردی منحصر به فرد داریم که  سابقا در صنعت فناوری اطلاعات نامنظم و پراکنده تولید شده بود که همکنون توسط Zoho.com و ManageEngine توسعه یافته و یکپارچه است. Zoho ابزاری است که برای هر شرکت با هر کارکرد و نیازی ارائه می شود. ”

پیشنهادات جدید زوهو

Zoho، که سیستم پیام چت و قابلیت ربات دارد، اخیرا ZIA (Zoho Intelligence Assistant) را راه اندازی کرده است که هوش مصنوعی مکالمه ای (AI) است. ZIA می تواند پیش بینی های فروش، گزارش عملکرد، تجزیه و تحلیل احساسات را علاوه بر مزایای دیگر نیز ارائه دهد. به زودی ZIA در “Help Desk” راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  برون سپاری و اشتباهات رایج آن

او می گوید: “ما بر انطباق داده ها در هر بازار تاکید می کنیم. ما اخیرا از قوانین حفاظت از اطلاعات عمومی (GDPR) در اروپا نیز پیروی می کنیم. امنیت مشتری اولویت ما است. ما بیش از ۱۰۰ مهندس امنیتی داریم که نه تنها بر روی جنبه های پیشگیرانه کار می کنند، بلکه آزمایش تست نفوذ (هک اخلاقی) را برای تست معماری دیجیتال انجام می دهند. ”

وی افزود: “مدیریت بازیابی فاجعه نیز برای مشتریان ما حیاتی است. مشتریان مشتاق هستند تا Zoho با فراهم کردن این خدمت وقوع فجایع فناوری اطلاعات را به صفر برساند زوهو با داشتن مراکز داده ای از لحاظ جغرافیایی در سطح جهانی گسترش یافته است، و لزوم ارایه مراکر داده پشتیبان از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه در صورت عدم وجود این مراکز، یک خطر بزرگ برای ما به شمار می رود.”

این شرکت همچنین سرویس های حفاظت از دست دادن اطلاعات را برای مشتریان خود فراهم می کند. داده ها در حالت استراحت، حرکت و استفاده از همه موارد برای مشتری ها نگهداری می شود. این شرکت ابزارهایی را برای رسیدگی به آسیب پذیری مربوط به داده ها نیز توسعه داده است.

ManageEngine در حال حاضر در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات فعالیت دارد و تمرکز خود را بر بهبود سرویس Service Desk خود دارد. فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) میتواند در زمینه فعالیتهای مالی، مدیریت منابع انسانی و تسهیلات در سازمانها مفید باشد. این نیز قابل تسری به بخش های خدماتی دیگر نیز هست با هدف تمرکز بر پیشگیری، تشخیص و بهره گیری از ابزار استاندارد!”

بیشتر بخوانید  دلایل کاهش ارزش فرآیندهای پشتیبانی در واحدهای غیر انفورماتیکی

این شرکت بر روی برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل متمرکز شده و همچنین یک چاپ آبی را به ارمغان آورده است که به آن امکان می دهد فرایندهای مربوط به شرکت های کاربری را ترسیم کند. این نرم افزار به محصولات مختلفی وارد می شود. تیم نوآوری شرکت Zoho Labs در حال کار بر روی پردازش زبان طبیعی، الگوریتم های مربوط به AI است و تصمیم دارد تا در ساخت یک ابزار برای بهره برداری از همه آنها در یک نقطه اقدام کند”.

منبع: https://telanganatoday.com/

ترجمه: کارگروه برنامه ریزی و مهندسی شرکت مدانت

#MedaNet #ServiceDesk #ITIL #ITSM #ITAM #ITOM #Manageengine #Zoho #Webtick #Agile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست