سامانه تحت وب مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان
مبتنی بر
Manageegnien Support Center Plus
سامانه مرکز پشتیبانی مشتریان، یک نرم افزار تحت وب است که قادر است مشتریان فعلی شما را با کسب رضایت از ارایه خدمات و پاسخگویی به موقع به مشتریان بالقوه و دائمی تبدیل کند که رهاورد افزایش قدرت برند و رونق تجارت شما خواهد بود
با این نرم افزار در برخورد با درخواست ها و مشکلات مشتریان،مدیریت همزمان ارایه بهترین خدمات را خواهید داشت.
این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های مشتریان، مدیریت محصولات، مدیریت قراردادها، مدیریت اطلاعات تماس مشتریان و مدیریت راهکارها، تولید محتوای آموزشی و ایجاد پورتال مشتریان، امکان مدیریت دپارتمان های زیر مجموعه بهمراه تولید گزارشات آنلاین را داراست.
مهمترین تفاوت این سامانه با سرویس دسک در اینست که ساپورت سنتر بر پایه پشتیبانی بر اساس محصول یا خدمات تکیه می کند و به جای کاربران سازمان به مشتری پاسخ می دهد ضمن اینکه در این محصول امکان مدیریت شعب و یا نمایندگی های زیر مجموعه و مشتریان هر نمایندگی بصوت اختصاصی میسر است!
امکان ارایه سرویس بصورت ابری و محلی
اتوماسیون هوشمند و ایجاد کلیه فرایندها با تاییدات چندگانه
تلفیق سریع و آسان سرویس پشتیبانی مشتریان با سایر نرم افزارهای مدیریت شکایات مشتری CRM و مرکز تلفن
ایجاد اسکریپت های تخصصی با امکان سفارشی سازی
تولید فرایندهای گردشکار
تولید گزارشات حرفه ای و متنوع
مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center
مدانت دارنده اولین فارسی ساز و تقویم شمسی مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center در ایران
مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center
صد البته نرم افزارهای مدیریت درخواست های مشتریان توسط برنامه نویسان داخلی تولید شده اما چیزی که این سرویس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، سازگاری و امکان ادغام با سرویس اکیتو دایرکتوری، ایمیل، مرکز تلفن، و... پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، عمومی بودن برای یادگیری همه، کاربرپسند و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.هنگام انتخاب نرم افزار برای مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center هوشمندانه تصمیم بگیرید. با مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center مشتریان خود را نگه دارید!
برنامه نویسی
ترجمه فارسی
آموزش
گرافیک بازطراحی شده
15 دلیل برای استفاده از این سرویس
چه راهی برای رونق کسب و کار خود دارید!؟
بی شک می دانید نگهداری و کسب رضایتمندی و توسعه برند و درآمد شما از مشتریان فعلی بسیار کم هزینه تر و سریعتر است تا یافتن مشتریان جدید !.
پس در هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان تان است!
و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران مشتری مدار و موفق جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی را پیاده سازی کنید.
فراموش نکنید شما با این سرویس مشتریان ، همراهان همیشگی شما خواهند بود!
- کنترل و مدیریت تمامی مراکز زیرمجموعه پشتیبانی مشتریان بصورت یکپارچه در دست بگیرید؟.
- مشتریان از نحوه پاسخگویی همیشه شاکی هستند.
- از نرم افزارهای جزیره ای بسیاری برای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان استفاده می کنید؟
- هیچ کنترل و نظارتی بر روی عملکرد و حجم کار کارشناسان پشتیبانی خدمات مشتریان ندارید.
- همیشه از انقضای قراردادها بی اطلاعید؟
- از اینکه فرایند سیستمی و گردش کار مشخصی نیست ناراحتید.
- محیطی برای مستند سازی راهکار رفع مشکل کاربران وجود ندارد.
- اطلاعات سنتی و دستی است و بطور دقیق آماری از از دارایی ها و محصولات و لیست افراد و مشتریانتان و سوابق درخواست های آنها ندارید.
- اطلاعات و تجربیات در انحصار افراد است و ترس این را دارید که آنها بروند و بدون مستندات، دستتان در پوست گردو باقی بماند.
- گزارشات آنلاین میخواهید؟
- به نرم افزارهای ایرانی و یا نمونه های مشابه برای ارایه خدمات موفق پشتیبانی به مشتریان، اعتدمادی ندارید؟
- دنبال راهکار موفقی برای تخصیص خودکار یا بر اساس نوع کار درخواست های مشتریان به کارشناسان می گردید؟
- یک سرویس موفق در کلاس جهانی میخواهید؟
- هزینه زمان صرف شده برای تمام مشتریان را میخواهید یکجا داشته باشید؟
همه و همه در سامانه تحت وب مرکز پشتیبانی مشتریان
مبتنی بر
Manangeengine Customer Support Center
بهترین انتخاب مطابق با نیاز سازمان شما
پکیج کامل سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان
تک لایسنس
سایر خدمات مدانت در حوزه سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان شامل: پشتیبانی سرویس، پیکربندی سرویس مطابق الگوی فعالیت سازمان، طراحي فرم ورود اختصاصی سازماني، طراحی و تولید سرویس کاتالوگ، طراحي فرم ها و فرايندهاي سازماني سفارشی، پيکربندي، مديريت سرویس، ايجاد و تعريف گزارشات سفارشی سازمانی، طراحي دسته بندي هاي مشکلات، الگوهای خدمات، کار، درخواست، همگام سازي سرويس با ايميل سازماني، اکتیودايرکتوري و ایجاد نقش ها، دسترسي ها کارشناسي و کاربری، گروهها و ... آموزش تخصصی راهبر سرویس، برنامه نویسی، استقرار، ادغام سرویس با سایر نرم افزارهای سازمانی، کارگاه تخصصی آموزش کارشناس و استاندارد خدمات مشتریان و ارایه مشاوره
دورنمایی از سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان
تماس با مدانت
- دفتر مرکزی ایران: تهران، بلوار ناصر حجاری نبش همافر- ساختمان کسری- شماره ۴۶
مدانت
دارنده اولین و جامع ترین بسته فارسی سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران و از تنهاترین ارایه دهندهای این سرویس بصورت کاملا بومی سازی شده در کلاس جهانی در ایران است.
بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات مشتریان یا Managengine Customer Support Center است. که همکنون در جهان توسط بسیاری از سازمان ها و شرکتها در تمام زمینه های انرژی ، سلامت، معادن، حمل و نقل، شکایات مشتری تمامی شرکت ها، ارگان های ولتی، خودرویی و... در حال استفاده است
و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.