ارتقای سرویس دسک با پک در ویندوز

مدانت

ارتقای سرویس دسک با پک در ویندوز برای ارتقا به آخرین نسخه و آخرین ویرایش سرویس دسک پلاس:

  1. سرویس ManageEngineServiceDesk را متوقف کنید.
  2. بنا به دلایل امنیتی یک پشتیبان از نسخه کنونی تهیه کنید. برای اطلاع از روش تهیه پشتیبان از داده‌ها قسمت فرایند پشتیبان گیری را بخوانید.
توجه: در صورتی که ارتقا به هر دلیلی غیرمنتظره ناموفق بود، برای بازگرداندن نسخه کنونی بدون از دست دادن داده، ضروری است که پشتیبان گیری انجام شده باشد. این پشتیبان در فولدر پشتیبان در دایرکتوری سرویس دسک پلاس  ذخیره می‌شود.
  1. برای دانلود آخرین هات فیکس یا فایل .ppm اینجا کلیک کنید.
  2. به [سرویس دسک پلاس Home]\bin بروید و فایل UpdateManager.bat را اجرا کنید. ترجیحا با دسترسی Runas Admin
cmd> UpdateManager.bat
  1. یک رابط کاربری جاوا بالا می‌آید که بر روی آن می‌توانید محل فایل .ppm را مشخص کنید و بر روی install کلیک کنید تا فرایند نصب شروع شود.
توجه: اگر قصد دارید که چندین ارتقا انجام دهید، لطفا پس از هر بار اعمال سرویس پک یک بار برنامه را باز و بسته کرده و یک پشتیبان از نسخه ارتقا داده شده بگیرید و سپس سرویس پک بعدی را نصب کنید.


مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.

دیدگاه ها بسته شده است

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست