ESM | Enterprise Service Management Servicedesk Portal

سامانه تحت وب مدیریت درخواست های تمامی دپارتمان های خدماتی سازمان
مبتنی بر
Manageengine Servicedesk Portal

پس از عرضه موفقیت آمیز سرویس دسک و نیاز سایر واحدهای خدماتی شبیه انفورماتیک، شرکت مدانت بر آن شد تا با عرضه درگاه یکپارچه جدیدی بنام سرویس دسک پورتال در جهت ارایه خدمات سرویس دسک به کلیه دپارتمان های سازمان اقدام کند. سرویس دسک پورتال در حقیقت یک پورتال یا دشبورد تحت وب است که امکان ارایه کلیه سرویس دسک های هر دپارتمان را با یک بار احراز هویت میسر می کند به عبارتی پرسنل سازمان از طریق این پورتال و بدون درج مکرر نام کاربری و رمز عبور قادر خواهند شد تا از انواع سرویس دسک های واحدهای مختلف استفاده و درخواست های خود را پیگیری نمایند هسته اصلی این پورتال مبتنی بر سرویس دسک پلاس است. سرویس دسک پلاس یک نرم افزار تحت وب است که قادر است به جای آتش نشانی های روزانه تیم پشتیبانی، امکان ارایه خدمات عالی به کاربران را فراهم سازد. با این نرم افزار در برخورد با رُخدادها و مشکلات کاربران، دیدی وسیع و کنترلی متمرکزتر از یک درگاه واحد را برای ارایه خدمات بدون خرابی خواهید داشت. طی 10 سال اجرای این سرویس در جهان، تاکنون لبخند رضایت بر لبان میلیون ها نفر اعم از مدیران، کارشناسان پشتیبانی و کاربران بطور یکسان نشسته است.
این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های کاربران، مدیریت دارایی ها، مدیریت قراردادها، مدیریت راهکارها، مدیریت پروژه، راهکارها و کنترل سفارشات خرید، و تولید گزارشات آنلاین را داراست.


درخواست دمو خرید لایسنس پشتیبانی ، بانک پرسش و پاسخ پیت استاپ

و هر کدام از این تیم ها فرایندهای مشترکی دارند

مدیریت درخواست ها، مدیریت دارایی ها، مدیریت پروژه ها، مدیریت خرید، مدیریت قراردادها و ارایه گزارشات مدیریتی
سرویس دسک واحد حقوقی
حقوقی
سرویس دسک واحد منابع انسانی
منابع انسانی
سرویس دسک واحد حمل و نقل
تدارکات
سرویس دسک واحد مالی
مالی
guard
حراست
archive
آرشیو

هر آنچه کاربران نیاز دارند در یک صفحه به نمایش بگذارید

سرویس پورتال سرویس دسک شرکت Manageengine یکی از برترین و محبوبت ترین راهکارهای افزازی برای مدیریت کلیه درخواست های تمامی واحدهای خدماتی سازمان است

سرعت در پیاده سازی سرویس دسک
سریع
منعطف بودن سرویس دسک برای هر نوع نیازی
منعطف
یک دایرکتوری منحصر برای سرویس دسک
دایرکتوری منحصر
مرکزیت سرویس دسک ها
یکپارچگی
فرم ساز قدرتمند
فراینند محور

یک تجربه خوشایند و یکسان برای همه

یک حس بارانی از ابرهای مختلف تجربه می کنید
از سامانه‌ی تحت وب سرویس‌دسک‌پلاس Manageengine ServiceDesk Plus برای مدیریت درخواست‌های کاربران، مدیریت پروژه‌ها، مدیریت مشکلات، مدیریت دارایی‌های انفورماتیکی و غیرانفورماتیکی، پایگاه دانش، مدیریت تغییرات، مدیریت قراردادها و تولید گزارشات آنلاین به انضمام مدیریت خرید و ایجاد کلیه فرم‌ها و فرایندهای چندگانه استفاده می‌شود و بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین ابزارهای ضروری و 100% الزامی برای مدیریت خدمات پشتیبانی کاربران/مشتریان جهت تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که از 20 کاربر به بالا دارند. شرکت Manageengine با شعار Easy of Use ( استفاده‌ی آسان) کلیه محصولات مدیریتی خود را برای استفاده و پیاده سازی آسان مدیریت خدمات ارایه کرده است. سرویس‌دسک‌پلاس صرفاً یک نرم‌افزار ثبت درخواست نیست با این ابزار محبوب و در عین‌حال قدرتمند می‌توانید به مدیریت کلیه‌ی خدمات به کاربران و سازمان بپردازید به گونه‌ای که قادرید در سازمان خود انقلابی به‌پا کنید و یک چهره جدید به واحدهای سازمان بدهید.... بهترین و محبوب ترین ابزار پیاده سازی ITIL و ITSM

ESM

سرویس دسک پورتال درگاهی مجهز به نرم افزار ManageEngine Servicedesk Plus یک ابر تجربه، یک نرم افزارقدرتمند، کاربرپسند و سریع برای مدیریت درخواست ها برای تمامی واحدهای خدماتی شبیه IT.

ژانویه 31, 2024
کانتینرسازی با داکر در فناوری اطلاعات

کانتینرسازی در فناوری اطلاعات

کانتینرسازی در فناوری اطلاعات در این مقاله می‌خوانید: بیایید ببرمتان به دیدن یک اسکله‌ پر از کانتینر؛ از بالا؛ که کانتینرهای رنگارنگش سوار بر اسکله دل […]
ژانویه 20, 2024
متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات

متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات

راهکارهای متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات: اکثر پروژه‌های بزرگ فناوری بدلیل عدم حمایت مادی و معنوی مدیران ارشد زمین می‌خورند. مهم‌ترین دلیل این […]
ژانویه 14, 2024
چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟

چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟

چگونه می‌توانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟ بهترین چیز در مورد ITIL4 این است که هم جامع است و هم مبتنی بر […]
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x