فرایند سفارش خرید

اگرچه متاسفانه در اکثر سازمان ها و اغلب مشتریان سرویس دسک پلاس مدانت از تمامی ماژول های این سامانه قدرتمند استفاده نمی شود اما خاطر نشان کنیم که سرویس دسک پلاس با داشتن ابزارها و امکات بسیار متنوع شما را استفاده از نرم افزارهای جزیره ای بی نیاز می کند یکی از این ابزارهای مهم فرایند و کنترل سفارشات خرید یا Purchase Management است.

تصور کنید که یک کاربر درخواستی مبتنی بر مشکل (اسکرول ماوس) خود ثبت کند پس از بررسی کارشناس پشتیبانی او به این نتیجه می رسد که باید ماوس کاربر را تعویض کند حال برای آنکه یک ماوس جدید تهیه و به کاربر ارایه کند کارشناس نیازمند ثبت درخواست ماوس از انبار است حال تصور کنید که هیچ ماوسی برای تعویض در انبار نباشد و سازمان شما با پیمانکاران و فروشندگان بسیاری فعالیت دارد برای تهیه ماوس نیاز هست تا پس از استعلام از فروشندگان مختلف بهترین قیمت و کیفیت انتخاب شود و ماوس خریداری گردد و به انبار منتقل شود.

تمامی این فرایندها در سازمان های کشور بصورت دستی انجام می شود که فرایندی بسیار طولانی و بدون برنامه است حال تصور کنید اگر کل این روال را بصورت خودکار در سرویس دسک پلاس پیاده کنید چه می شود!؟

تصویر دیاگرام فرایند سفارش خرید در سرویس دسک پلاس گویای نقش مهم این ابزار برای مدیریت تمامی درخواست های خرید در سازمان است. و این گردش کار دقیق کمک می کند تا طبق زماننبدی منظم درخواست کاربران در اسرع وقت ارایه نمایید…

از مهمترین ویژگی های مدیریت سفارشات خرید در سرویس دسک پلاس:

  1. ثبت سفارش خرید با پیوست کردن درخواست مشکل کاربر
  2. صدور فاکتور
  3. استعلام قیمت مبتنی بر فاکتورهای فروشندگان
  4. کنترل فرایند تایید/ رد درخواست خرید
  5. امکان مشاهده سوابق کار بر روی سفارش خرید
  6. اطلاع دقیق کاربر و کارشناس از لحظه به لحظه درخواست
  7. و دهها ویژگی دیگر…

 

دیاگرام فرایند سفارش خرید

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست