راز محبوبیت نرم افزار ITIL سرویس دسک پلاس

راز محبوبیت سرویس دسک پلاس

بهترین نرم افزار ITIL

راز محبوبیت نرم افزار ITIL سرویس دسک پلاس

نرم افزارها و ابزارهای فراوانی در دنیا برای پیاده سازی ITIL و مدیریت خدمات انفورماتیک وجود دارد

شاید با برخی از آنها آشنایی داشته باشید.

بسیاری از این ابزارها بر اساس گزارشات گارتنر و PinkVerify هستند که بیش از ۱۰ فرایند ITIL را پوشش می دهند اما اکثر آنها به عنوان یک نرم افزار ITSM یا نرم افزار بهترین تمرینات فناوری، فاقد محبوبیت و استفاده گسترده می باشند.

در این بین نرم افزار سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk Plus از محبوبیت بیش از ۹۰% در دنیا برخوردارست که بر اساس گزارشات شرکت های ارزیابی فوربس اینساید و گارتنر و همچنین نشریه فورچن از هر ۵ صنعت تراز اول دنیا ۳ شرکت از Manageengine استفاده می کنند. این شرکت طی ۱۰ سال فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار سازمان را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده، مهمترین دلایلی که سبب رشد و استفاده این ابزار جذاب، ساده، حرفه ای شده در موارد زیر خلاصه می شود:

دلایل محبوبیت نرم افزار ITIL سرویس دسک پلاس

  1. پوشش کلیدی ترین فرایندهای پرکاربرد ITIL
  2. سادگی استفاده هم برای کاربران هم برای کارشناسان پشتیبانی
  3. دانلود رایگان نسخه های نرم افزار برای ارزیابی سازمان ها پیش از هرگونه هزینه کردن
  4. راهکاری ارزان قیمت نسبت به سایرین در هنگام خرید لایسنس در حالیکه با استفاده از لایسنس های کپی در بازار اینترنت، این هزینه عملا به صفر نزدیک می شود!
  5. مدیریت کامل شعب و سایت های زیرمجموعه سازمان
  6. یکپارچگی با نرم افزارهای سازمانی و نرم افزارهای مانیتورینگ
  7. سهولت و سرعت در پیاده سازی
  8. ارایه آپدیت های نرم افزار بصورت رایگان
  9. پشتیبانی از ۲۹ زبان زنده دنیا از جمله فارسی مدانت
  10. خطی بودن و روانشناسی استفاده مرحله به مرحله
  11. دارای نقشه راه Roadmap بهبود و توسعه نرم افزار
  12. پشتیبانی آنلاین و انجمن های گفتگوی رایگان
  13. مملو از آموزش های نوشتاری، تصویری و ویدیویی
  14. فرم ساز حرفه ای
  15. موتور گزارش ساز حرفه ای
  16. پشتیبانی از تمامی دیتابیس های موجود
  17. سازگار با تمام مرورگرها
  18. دارای اپلیکیشن های تمامی سیستم عامل های موبایل
مطلب مرتبط:  مدیریت خدمات در سال ۲۰۲۰

و صدای همین محبوبیت به ایران هم رسیده، امروزه بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی پس از مدت کوتاهی از کارکردن با آن متوجه سادگی و کارآمد بودنش شده اند به همین خاطر هر روز سیل تقاضا برای استفاده از این نرم افزار و سایر نرم افزارهای شرکت Manageengine در حال گسترش است.

مدانت با الهام از رویکرد مشتری پسند و جذاب این شرکت اقدام به ارایه خدمات گسترده در خصوص این نرم افزار و سایر محصولات Managenegine بطور تخصصی در ایران کرده است.

لذا بسته های سفارشی سازی شده، دیتاشیت های آماده، آموزش های ویدیویی و مقالات مرتبط و همچنین سامانه پشتیبانی رایگان پیت استاپ مدانت، تماما در توسعه و پیشبرد این محصول جذاب برای عرضه در ایران کمک بسزایی کرده است.

در همین راستا مدانت نیز جهت استفاده عموم سازمان ها و شرکت های ایرانی اقدام به:

  • تولید بسته فارسی بهمراه تقویم شمسی
  • تور آموزشی فارسی
  • افزونه آموزش فارسی هلپ کارت پیکربندی سرویس
  • بسته گرافیکی با فونت های استاندارد و زیبا
  • آموزش های ویدیویی بصورت سناریو
  • ارایه کتب آموزشی
  • کارگاه های آموزش تخصصی سرویس دسک
  • و…

نموده است تا پاسخی باشد به انتخاب بهتر شما در جهان فناوری و حوزه ITIL

بنابراین اگر شما در سازمان خود از این ابزار محبوب استفاده می کنید شک نکنید که چشم انداز بهبود مستمر همواره در ورای نگاه شما خواهد بود فرقی نمی کند شما از نسخه فارسی سرویس دسک پلاس مدانت استفاده می کنید یا از همان نسخه اصلی و انگلیسی، در هر صورت شما انتخاب درستی کرده اید!

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست