مرجع آنلاین آموزشهای کاربردی ITIL
تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL
پیاده سازی فرایندها
ویژه تمامی کسب و کارها
تحلیل وضعیت جاری ارایه خدمات در سازمان و بررسی و ارایه راهکارهای بهبود با ارایه سند وضعیت کنونی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تمرکز بر سرویس ها، تجهیزات و روالها و فرایندها، بهمرا آموزش کامل مدیران و کارشناسان فناوری بصورت کاملا عملیاتی و کاربردی
درخواست جلسهمستند بلوغ فناوری اطلاعات
ویژه تمامی کسب و کارها
پس از بررسی وضعیت کنونی، مدانت سند جامع بلوغ فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر پایه ITIL ارایه می کند که راهگشای چشم انداز سازمان در نیل به اهداف والای خود خواهد بود از این رو این سند کلیه خدمات و فرایندهای سازمان را در بهترین حالت پوشش می دهد و بر اساس آن رویه استفاده از ابزار ITIL مهیا می گردد
درخواست جلسهابزار پیاده سازی
ویژه تمامی کسب و کارها
صرفا آموزش و پیاده سازی فرم ها و روالها و فرایندهای ITIL برای بهبود خدمات کفایت نمی کند در این فاز شما نیاز به استفاده از یک ابزار قدرتمند دارید تا هرآنچه را که در طول پیاده سازی فرایندها بدست آورده اید را بتوانید بصورت کاملا کاربردی، در عمل ببنید و تاثیر چشمگیر آنرا در ارایه خدمات موفق به مشتری/کاربر نهایی از نزدیک لمس کنید
درخواست جلسهآخرین نسخه چارچوب ITIL
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت
مدانت را بهتر بشناسید
شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.
اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.
- دفتر مرکزی ایران: تهران، بلوار فردوس، خیابان سازمان برنامه، نبش دوازدهم شرقی شماره 49 واحد 37