مراحل اتصال ServiceDesk Plus به VoIP

مدانت

پیکربندی سرورهای سفارشی

شما می‌توانید ServiceDesk Plus را با سرورهای تلفنی غیر از Avaya و Asterisk از طریق اسکریپت‌ها یکپارچه‌سازی کنید. مراحل زیر را برای بارگذاری و اجرای یک اسکریپت جهت یکپارچه‌سازی ServiceDesk Plus با سرور تلفنی سفارشی دنبال کنید:

  1. بارگذاری اسکریپت سفارشی: فایل متنی حاوی اسکریپت سفارشی را در مسیر <Application Directory>/integration/custom_scripts/executor_files بارگذاری کنید.
  2. در برنامه به مسیر زیر بروید:
    Admin > Integrations > Telephony
  3. از فهرست کشویی Service گزینه Custom را انتخاب کنید.
  4. در قسمت Script command to run نام فایل بارگذاری‌شده در مرحله 1 را وارد کرده و روی Save کلیک کنید.
  5. برای مشاهده نمونه پیکربندی اسکریپت سفارشی، روی Click here کلیک کنید.

فعال یا غیرفعال کردن یکپارچه‌سازی تلفنی برای تکنسین‌های خاص

برای فعال یا غیرفعال کردن یکپارچه‌سازی تلفنی برای تکنسین‌های خاص، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به مسیر زیر بروید:
    Admin > Users > Technicians
  2. صفحه جزئیات تکنسین موردنظر را باز کنید.
  3. تیک گزینه Enable Telephony Integration را بردارید.

پنجره‌های پاپ‌آپ صفحه

پس از یکپارچه‌سازی موفقیت‌آمیز با سرور تلفنی، پنجره برنامه ServiceDesk Plus برای کاربران در مورد تماس‌های ورودی و خروجی از طریق پنجره‌های پاپ‌آپ هشدار می‌دهد. این پاپ‌آپ‌ها اطلاعات کامل تماس‌گیرنده را نمایش می‌دهند و به تکنسین‌ها این امکان را می‌دهند که یادداشت‌هایی در مورد تماس بردارند و حتی جزئیات تماس را با یک درخواست جدید یا موجود مرتبط کنند.

تماس‌های ورودی

برنامه به کاربران هشدار تماس‌های ورودی را با پاپ‌آپی که اطلاعات کاربر را نمایش می‌دهد، اعلام می‌کند. (نمایش داده شده در اسکرین‌شات زیر)

روی Pick Up کلیک کنید تا تماس را دریافت کنید. پس از اتصال موفق، هایلایت تصویر کاربر از قرمز به سبز تغییر می‌کند. و برای پایان دادن به تماس، روی Hang up کلیک کنید. پس از پایان تماس، می‌توانید جزئیات تماس را به یک درخواست موجود نسبت دهید یا از طریق پنجره پاپ‌آپ، یک درخواست جدید ثبت کنید.


ادامه‌ مطلب در صفحه‌ بعدی...
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x