چیستان مدانت
چیستان مدانت
  • مدیریت در دسترس‌پذیری چیست؟
    مدیریت در دسترس‌پذیری چیست؟
    تمرین مدیریت در دسترس‌پذیری در  ITIL4 از آنجایی که کسب‌وکارها برای هدایت عملیات خود به فناوری تکیه می‌کنند، نمی‌توان اهمیت حفظ سطح بالایی از دسترسی به […]
  • Self Service Portal چیست!؟
    Self Service Portal چیست!؟ پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل […]
  • Cobit چیست!؟
    Cobit چیست!؟ کوبیت COBIT یا کنترل اهداف و اطلاعات مربوط به فناوری، اختصار Control Objectives for Information and Related Technologies به مانند ITIL یکی دیگر از […]
  • ServiceDesk چیست!؟
    ServiceDesk چیست!؟ سرویس دسک (میزخدمت) یک تابع IT اصلی از مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است که توسط کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) تعریف شده‌است. هدف […]
  • ITSM چیست!؟
    ITSM چیست!؟ ITSM اختصارIT Service Management به معنای مدیریت خدمات انفورماتیک است و با اتخاذ یک رویکرد فرآیندگرا نسبت به مدیریت، با تمرکز بر نیازهای مشتری […]
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست