مدیریت در دسترسپذیری چیست؟
تمرین مدیریت در دسترسپذیری در ITIL4 از آنجایی که کسبوکارها برای هدایت عملیات خود به فناوری تکیه میکنند، نمیتوان اهمیت حفظ سطح بالایی از دسترسی به […]Self Service Portal چیست!؟
Self Service Portal چیست!؟ پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل […]Cobit چیست!؟
Cobit چیست!؟ کوبیت COBIT یا کنترل اهداف و اطلاعات مربوط به فناوری، اختصار Control Objectives for Information and Related Technologies به مانند ITIL یکی دیگر از […]ServiceDesk چیست!؟
ServiceDesk چیست!؟ سرویس دسک (میزخدمت) یک تابع IT اصلی از مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است که توسط کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) تعریف شدهاست. هدف […]ITSM چیست!؟
ITSM چیست!؟ ITSM اختصارIT Service Management به معنای مدیریت خدمات انفورماتیک است و با اتخاذ یک رویکرد فرآیندگرا نسبت به مدیریت، با تمرکز بر نیازهای مشتری […]