نرم افزار مدیریت یکپارچه شبکه برای شبکه های امروز!

سریعترین مانیتورینگ جهان

برترین نرم افزار مانیتورینگ و مدیریت شبکه در سال 2019


OpManager یک نرم افزار قدرتمند، سریع و با تکنولوزی روز دنیا که بسیار کاربر پسند و از مجموعه نرم افزارهای برند محبوب Manageengine



درخواست دمو خرید لایسنس پشتیبانی ، بانک پرسش و پاسخ پیت استاپ دانلود و ارزیابی نرم افزار

Manageengine OpManager

نرم افزار ManageEngine OpManager یک نرم افزارقدرتمند، کاربرپسند و سریع برای مدیریت شبکه و دیتاسنتر است.

هر آنچه را که نیاز دارید در یک صفحه ببینید

سرویس مانیتورینگ شرکت Manageengine یکی از برترین و محبوبت ترین نرم افزارهای مدیریت مانیتورینگ شبکه در جهان است که دارای نسخه ویژه سازمانی است و شرکت های زیمنس- ناسا- و دی اچ ال از مهمترین مشتریان این سرویس در جهان هستند

 با OpManager هزینه نگهداری و پشتیبانی شبکه را به نزدیک صفر برسانید!
integration-it-management-apps
یکپارچگی
it-help-desk-software
به روز رسانی سریع
codeless-customizations
توسعه پذیری آسان
smart-automation
سهولت در پیاده سازی
extensive-reporting-capabilities
گزارشات آنلاین

یک ادغام جدایی ناپذیر!

یکپارچکی را ساده تجربه کنید!
مانیتورینگ Opmanager

مانیتورینگ شبکه

از سامانه‌ی تحت وب سرویس‌دسک‌پلاس Manageengine ServiceDesk Plus برای مدیریت درخواست‌های کاربران، مدیریت پروژه‌ها، مدیریت مشکلات، مدیریت دارایی‌های انفورماتیکی و غیرانفورماتیکی، پایگاه دانش، مدیریت تغییرات، مدیریت قراردادها و تولید گزارشات آنلاین به انضمام مدیریت خرید و ایجاد کلیه فرم‌ها و فرایندهای چندگانه استفاده می‌شود و بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین ابزارهای ضروری و 100% الزامی برای مدیریت خدمات پشتیبانی کاربران/مشتریان جهت تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که از 20 کاربر به بالا دارند. شرکت Manageengine با شعار Easy of Use ( استفاده‌ی آسان) کلیه محصولات مدیریتی خود را برای استفاده و پیاده سازی آسان مدیریت خدمات انفورماتیک ارایه کرده است. سرویس‌دسک‌پلاس صرفاً یک نرم‌افزار هلپ‌دسک نیست با این ابزار محبوب و در عین‌حال قدرتمند می‌توانید به مدیریت کلیه‌ی خدمات به کاربران و سازمان بپردازید به گونه‌ای که قادرید در سازمان خود انقلابی به‌پا کنید و یک چهره جدید به واحد انفورماتیک بدهید.... بهترین و محبوب ترین ابزار پیاده سازی ITIL و ITSM
از سامانه‌ی تحت وب سرویس‌دسک‌پلاس Manageengine ServiceDesk Plus برای مدیریت درخواست‌های کاربران، مدیریت پروژه‌ها، مدیریت مشکلات، مدیریت دارایی‌های انفورماتیکی و غیرانفورماتیکی، پایگاه دانش، مدیریت تغییرات، مدیریت قراردادها و تولید گزارشات آنلاین به انضمام مدیریت خرید و ایجاد کلیه فرم‌ها و فرایندهای چندگانه استفاده می‌شود و بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین ابزارهای ضروری و 100% الزامی برای مدیریت خدمات پشتیبانی کاربران/مشتریان جهت تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که از 20 کاربر به بالا دارند. شرکت Manageengine با شعار Easy of Use ( استفاده‌ی آسان) کلیه محصولات مدیریتی خود را برای استفاده و پیاده سازی آسان مدیریت خدمات انفورماتیک ارایه کرده است. سرویس‌دسک‌پلاس صرفاً یک نرم‌افزار هلپ‌دسک نیست با این ابزار محبوب و در عین‌حال قدرتمند می‌توانید به مدیریت کلیه‌ی خدمات به کاربران و سازمان بپردازید به گونه‌ای که قادرید در سازمان خود انقلابی به‌پا کنید و یک چهره جدید به واحد انفورماتیک بدهید.... بهترین و محبوب ترین ابزار پیاده سازی ITIL و ITSM
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x