شرکت مدانت نکته‌ی روز برای مدیران انفورماتیک نکات بیشتر در لینک زیر https://lnkd.in/e-GpTbd #ITIL #ITSM #ITM #ITManager

شرکت مدانت نکته‌ی روز برای مدیران انفورماتیک نکات بیشتر در لینک زیر https://lnkd.in/e-GpTbd #ITIL #ITSM #ITM #ITManager

باید بداند که تجربه‌ی کاربران مهم‌تر از دستورات خودش، شکل چیدمان و نظر مدیرن ارشد و کارکنان فناوری اطلاعات است ساده‌سازی، جایگذاری خود بجای کاربران و بهینه‌سازی مستمر بر روی افراد سبب تغییر میزخدمت فناوری اطلاعات می‌شود.
کاربران یکی از مهم‌ترین ذی‌نفعان چارچوب ITIL هستند بنابراین تمرکز بر آنان، تعریف درست سبد خدمات است!

شرکت مدانت
نکته‌ی روز برای مدیران انفورماتیک
نکات بیشتر در لینک زیر
https://lnkd.in/e-GpTbd
#ITIL #ITSM #ITM #ITManager

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست