کاتالوگ سرویس دسک پلاس
استعلام قیمت
درخواست دمو
راز محبوبیت سرویس دسک
مستندات آموزشی
مدیریت خدمات سازمانی
کارگاه آموزش سرویس دسک
دانشنامه مدانت
آموزش رایگان ITIL4
دانلود بستههای آپدیت
درباره مدانت
تماس با مدانت
فیلتر بر اساس
دسته بندی
نمایش همه
همه
Quotes
آموزش پیکربندی سرویس دسک
آموزش سرویس دسک Manageengine Servicedesk
مطالعات موردی
IT Manager
تاریخ
آوریل 15, 2024
IT Manager
باید این تفکر غلط و این جملهی همیشگی:”ما همیشه این کار را میکردیم پس درست است و نیازی به تغییر نیست” را کنار بگذارد، نه فقط
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
باید بداند که تجربهی کاربران مهمتر از دستورات خودش، شکل چیدمان و نظر مدیرن ارشد و کارکنان فناوری اطلاعات است سادهسازی، جایگذاری خود بجای کاربران و
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
باید اطمینان حاصل کند که هر تلاشی ولو اندک، یک نتیجهی تجاری مثبت، مشخص دارو باید آن را مستند کند تا بتواند تمام ارزشهای خلق شدهی
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
باید بداند که برای شروع موفقیت، اگر اتوماسیونسازی خوبی در کار نباشد چیزی بهبود نخواهد یافت. سازمانهایی که با این روندهای فناوری جدید موفق بودهاند با
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
اهمیت دورکاری را بیشتر از سایر مدیران سازمان باید درک کند؛ زیرا مهم نه حضور است نه نظارت مستقیم. ازاینرو بدون هیچ ترس و نگرانی، کافیست
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
باید بداند که رشد تکنولوژی و صنعت فناوری بسیار سریع است اما در مقابل آن سازمانها به کُندی رشد میکنند و حتی فرهنگ آنان نیز بسیار
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
IT Manager
باید مهارتها و علایق نیروهایش را فهرست کند و به آنان همان کاری را محول کند که دوست دارند. زیرا علاقه در کاری که دوست دارند
[…]
تاریخ
آوریل 17, 2023
مطالب بیشتر...
error:
نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست