سامانه تحت وب مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان
مبتنی بر
Manageegnien Support Center Plus

سامانه مرکز پشتیبانی مشتریان، یک نرم افزار تحت وب است که قادر است مشتریان فعلی شما را با کسب رضایت از ارایه خدمات و پاسخگویی به موقع به مشتریان بالقوه و دائمی تبدیل کند که رهاورد افزایش قدرت برند و رونق تجارت شما خواهد بود با این نرم افزار در برخورد با درخواست ها و مشکلات مشتریان،مدیریت همزمان ارایه بهترین خدمات را خواهید داشت.
این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های مشتریان، مدیریت محصولات، مدیریت قراردادها، مدیریت اطلاعات تماس مشتریان و مدیریت راهکارها، تولید محتوای آموزشی و ایجاد پورتال مشتریان، امکان مدیریت دپارتمان های زیر مجموعه بهمراه تولید گزارشات آنلاین را داراست.

مهمترین تفاوت این سامانه با سرویس دسک در اینست که ساپورت سنتر بر پایه پشتیبانی بر اساس محصول یا خدمات تکیه می کند و به جای کاربران سازمان به مشتری پاسخ می دهد ضمن اینکه در این محصول امکان مدیریت شعب و یا نمایندگی های زیر مجموعه و مشتریان هر نمایندگی بصوت اختصاصی میسر است!




درخواست دمو خرید لایسنس پشتیبانی ، بانک پرسش و پاسخ پیت استاپ

مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center

مدانت دارنده اولین فارسی ساز و تقویم شمسی مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center در ایران

مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center
صد البته نرم افزارهای مدیریت درخواست های مشتریان توسط برنامه نویسان داخلی تولید شده اما چیزی که این سرویس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، سازگاری و امکان ادغام با سرویس اکیتو دایرکتوری، ایمیل، مرکز تلفن، و... پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، عمومی بودن برای یادگیری همه، کاربرپسند و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.
هنگام انتخاب نرم افزار برای مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center هوشمندانه تصمیم بگیرید. با مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center مشتریان خود را نگه دارید!

برنامه نویسی

امکان تولید کدهای وابسته در سرویس مدیریت خدمات مشتریان بصورت Scripting با امکان ادغام با سایر برنامه های سازمانی پس از بررسی نیاز شما و حداکثر ظرف کمترین زمان

ترجمه فارسی

ترجمه فارسی بیش از 9رشته انگلیسی و ارایه با الگوی صحیح نگارش فارسی مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center

آموزش

بومی سازی، آموزش در کارگاه های تخصصی 1 روزه، دوره کامل آموزش مدیریت خدمات پشتیبانی مشتریان، نرم افزار ساپورت سنتر Manageegnien Support Center و آموزش تخصصی

گرافیک بازطراحی شده

طراحی گرافیکی 1000 آیکن بر پایه جذابیت بصری بیشتر و سفارشی سازی بیش از 2000 فایل CSS برای جلوه بخشی فونت های ایرانی و راست چین

15 دلیل برای استفاده از این سرویس

چه راهی برای رونق کسب و کار خود دارید!؟
بی شک می دانید نگهداری و کسب رضایتمندی و توسعه برند و درآمد شما از مشتریان فعلی بسیار کم هزینه تر و سریعتر است تا یافتن مشتریان جدید !.
پس در هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان تان است!
و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران مشتری مدار و موفق جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی را پیاده سازی کنید.
فراموش نکنید شما با این سرویس مشتریان ، همراهان همیشگی شما خواهند بود!
همه و همه در سامانه تحت وب مرکز پشتیبانی مشتریان مبتنی بر
Manangeengine Customer Support Center

بهترین انتخاب مطابق با نیاز سازمان شما

با انتخاب یکی از شرایط خرید زیر بر اساس نیازهای مورد نظر بهترین گزینه را داشته باشید

فارسی ساز

Manageengine Support Centerتماس بگیرید

تک لایسنس

آیا میدانید مدانت بیش از 9000 رشته (مجموعاً 25.000 خط انگلیسی) را ترجمه کرده!؟ و همواره در حال به روز رسانی آنهاست!


درخواست دمو
در صورت خرید آنلاین از فروشگاه کازیو علاوه بر تخفیف در خرید، برنده جوایز قرعه کشی کازیو نیز باشید فروشگاه کازیو

سایر خدمات مدانت در حوزه سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان شامل: پشتیبانی سرویس، پیکربندی سرویس مطابق الگوی فعالیت سازمان، طراحي فرم ورود اختصاصی سازماني، طراحی و تولید سرویس کاتالوگ، طراحي فرم ها و فرايندهاي سازماني سفارشی، پيکربندي، مديريت سرویس، ايجاد و تعريف گزارشات سفارشی سازمانی، طراحي دسته بندي هاي مشکلات، الگوهای خدمات، کار، درخواست، همگام سازي سرويس با ايميل سازماني، اکتیودايرکتوري و ایجاد نقش ها، دسترسي ها کارشناسي و کاربری، گروهها و ... آموزش تخصصی راهبر سرویس، برنامه نویسی، استقرار، ادغام سرویس با سایر نرم افزارهای سازمانی، کارگاه تخصصی آموزش کارشناس و استاندارد خدمات مشتریان و ارایه مشاوره

دورنمایی از سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان


  • ساپورت سنتر فارسی مدانت

    محیط داخلی مدیر سامانه

  • ساپورت سنتر فارسی مدانت

    محیط داخلی مشتری

  • ساپورت سنتر فارسی مدانت

    فرم لاگین مدیریت سامانه

  • سامانه پشتیبانی مشتریان

    پشتیبانی

تماس با مدانت

20

مدانت

دارنده اولین و جامع ترین بسته فارسی سرویس مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران و از تنهاترین ارایه دهندهای این سرویس بصورت کاملا بومی سازی شده در کلاس جهانی در ایران است.
بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات مشتریان یا Managengine Customer Support Center است. که همکنون در جهان توسط بسیاری از سازمان ها و شرکتها در تمام زمینه های انرژی ، سلامت، معادن، حمل و نقل، شکایات مشتری تمامی شرکت ها، ارگان های ولتی، خودرویی و... در حال استفاده است
و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ترجمه، تقویم شمسی، گرافیک بکار رفته و پشتیبانی آنلاین مدانت است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x