ارتقای سرویس دسک پلاس با سرویس پک

مدانت

دستورالعمل‌های اعمال سرویس پک / Hotfix:

  1. سرور ServiceDesk Plus را خاموش کنید.
  2. اسکریپت UpdateManager.bat (برای لینوکس، UpdateManager.sh) را در پوشه <ServiceDesk_Plus_Home>/bin اجرا کنید. این کار باعث می‌شود ابزار Update Manager باز شود.
  3. برای انتخاب فایل سرویس پک (نسخه AdventNet_ManageEngine_ServiceDesk_Plus_ <No>_0_0_SP-x_0.ppm) که دانلود کرده‌اید، روی گزینه "مرور" کلیک کرده و سپس روی "نصب..." کلیک کنید.
  4. برای ارتقاء به نسخه ساخت 12004 یا بالاتر، پیش از نصب PPM به گواهی نیاز است. این گواهی یکبار مصرف است و به طور خودکار در ارتقاءهای بعدی اعمال می‌شود. برای دانلود گواهینامه، اینجا کلیک کنید. سپس روی "مرور" کلیک کرده و گواهی را وارد کنید.
  5. دستورالعمل‌های روی صفحه را برای اعمال Service Pack / Hotfix دنبال کنید.
  6. پس از تکمیل ارتقاء، سرور ServiceDesk Plus را راه‌اندازی کنید.

مهم: راه‌اندازی مجدد برای کاربران ویندوز

  • برای راه‌اندازی سرور ServiceDesk Plus در ویندوز، از مسیر "منوی استارت ویندوز → برنامه‌ها → ManageEngine ServiceDesk Plus → ServiceDesk Server" استفاده کنید. این تغییر برای کاربرانی است که از نسخه‌های قبلی (از 4.0، 5.0، 5010 و پایین‌تر) به ServiceDesk Plus 5.5 (نسخه 5500 و بالاتر) ارتقا داده‌اند.

برای تغییر این تنظیمات:

  1. روی گزینه "ServiceDesk Server" راست‌کلیک کرده و "Properties" را انتخاب کنید.
  2. روی "اعمال" کلیک کرده و سپس "تأیید" را بزنید.

تکرار مراحل 1 تا 3 برای نماد دسکتاپ ServiceDesk Plus:

چگونه می‌توانم شماره ساخت ServiceDesk Plus را پیدا کنم؟

  1. در سرویس‌گیرنده وب ServiceDesk Plus، روی پیوند "درباره" در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  2. شماره ساخت در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده خواهد شد.

این نسخه به طور کلی دستورالعمل‌ها را واضح‌تر کرده و از اصطلاحات ساده‌تری استفاده کرده است تا کاربران بتوانند راحت‌تر مراحل را دنبال کنند.

.

نسخه فعلیسرویس پکحرکت به نسخه آتی
14840, ... , 14850 Service Pack14860
14600, .., 14830  Service Pack14840
14500, 14501, ... , 14506  Service Pack14600
14300, .. , 14306  Service Pack14500
14205  Service Pack14300
13000, 13001, .. , 14204  Service Pack14205
12000 ... 12010 Service Pack
13000
11200,... 11315  Service Pack12000
11100, ... 11150  Service Pack11200
11000, ... 11012 Service Pack11100
10513, ... 10515 Service Pack11000
10500, ... 10514 Service Pack10515
10000, 10001, ... 10021Service Pack10500
9400, 9401, ... 9427 Service Pack10000
9334, 9335, 9336 Service Pack9400
9300, 9301, ... 9335 Service Pack9336
9200, 9201, ... 9242 Service Pack9300
9119, 9120, 9121 Service Pack9200
9100, ... 9120 Service Pack9121
9046, 9047, 9048, 9049 Service Pack9100
9000, 9001, ... 9048 Service Pack9049
8214, 8215, 8216, 8217 Service Pack9000
8212, 8213, ... 8216 Service Pack8217
8200, 8201, ... 8211 Service Pack8212
8121, 8122, ... 8127 Service Pack8200
8121, 8122, ... 8126 Service Pack8127
8100 Service Pack8121
8027 Service Pack8100
8000 Service Pack8027
7611 Service Pack8000
7600 Service Pack7611
7514 Service Pack7600
7500, 7501, ... 7513 Service Pack7514
7022 (new link) Service Pack7500
7000, 7001, ... 7021 Service Pack7022
6012, ... 6015 Service Pack7000
6000, 6001, ... 6011  Service Pack6012
5500, 5501, ... 5507  Service Pack6000
5001, 5002, ... 5011
5500 ، 5501 ، ... 5506
  Service Pack5507
5000  Service Pack5000
4112, 4113, 4114  Service Pack5001
4102, 4103, ... 4111  Service Pack4112


مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.

دیدگاه ها بسته شده است

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست