ژانویه 18, 2021
بدانید که:تمامی تصمیمات لازم جهت بهبود مستمر در ITIL4 میبایست بر مبنای تجزیه و تحلیل دقیق دادههای صحیح باشد در تمرین بهبود مستمر، تصمیمگیری درست باید […]
مطلب خوبی بود0
ژانویه 18, 2021
بدانید که:تمرین مدیریت رویداد و مانتیتورینگ در ITIL4 با هدف مشاهده، ثبت و گزارش سیستماتیک خدمات و مولفههای خدمت معرفی شده است. وقایعنگاری در لحظه از […]
مطلب خوبی بود0
ژانویه 18, 2021
بدانید که:خودکارسازی (اتوماسیون) به شدت روی عملکرد سرویس دسک تاثیر میگذارد. این یعنی کاهش بیشتر نرخ تماسهای تلفنی کاربران و تمرکز بیشتر کارکنان ارایهی خدمت. تمرکز […]
مطلب خوبی بود0