منتشر شده در ۲۳ آوریل ، ۲۰۲۰
آسیب پذیری:
صفحه اصلی:
درخواست ها :
راه حل ها:
دارایی های :
CMDB:
مدیر :
گزارش ها :
API:
منتشر شده در ۱۶ آوریل ، ۲۰۲۰
منتشر شده در ۰۲ آوریل ۲۰۲۰
تکنسین ها هم اکنون می توانند بسته به راحتیشان ، درخواست ها را در نمای کلاسیک مشاهده کنند یا بسته به راحتی آنها ، مشاهده هر دو درخواست و کار را در نمای ترکیبی انتخاب کنند. کلیک کنید اینجا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظر کلاسیک و کلیک کنید در اینجا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای ترکیبی.
گزینه انتقال درخواستی که در یک مثال نادرست به یک نمونه صحیح منتقل شد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
شما می توانید قلم از جمله اندازه و رنگ آن ، رنگ پس زمینه و جهت زمینه را از الگوهای حادثه ای و خدمات سفارشی کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
پروکسی را می توان برای سرورهای ایمیل ورودی و خروجی پیکربندی کرد.
آسیب پذیری:
درخواست ها :
منتشر شده در ۲۶ مارس ۲۰۲۰
درخواست ها :
عمومی :
منتشر شده در ۲۰ مارس ۲۰۲۰
صفحه اصلی:
درخواست ها :
دارایی های :
CMDB:
خرید:
مدیر :
گزارش ها :
عمومی :
منتشر شده در ۱۸ مارس ۲۰۲۰
الگوهای کار در الگوهای حادثه / خدمات / پروژه فقط می توانند نقشه برداری شوند و دیگر ویرایش نشوند. الگوهای کار اکنون در زیر ماژول ها گروه بندی شده اندعمومی / درخواست ها / پروژه ها. یک الگوی وظیفه عمومی می تواند با همه ماژول ها همراه باشد. الگوی وظیفه درخواست / پروژه فقط می تواند با ماژول های مربوطه در ارتباط باشد.
هنگامی که یک الگوی وظیفه مرتبط با یک الگوی درخواست / پروژه غیرفعال باشد ، آن انجمن نیز حذف می شود.
پس از مهاجرت ، عناوین وظیفه مشابه و بدون تفاوت ارزش میدانی با یکدیگر گروه بندی می شوند. اگر اختلاف مقدار میدانی وجود داشته باشد ، قالب های دارای مقادیر مختلف متغیر به عنوان واحدهای جداگانه در نظر گرفته می شوند و نام الگوی مرتبط عنوان کاری خواهد بود که در انتها با شماره ها افزوده می شود.
۱ توافق نامه در سطح عملیاتی
توافق نامه سطح عملیاتی را پیکربندی کنید تا اطمینان حاصل شود که SLA توسط گروههای داخلی مشغول به کار است. ابزارکهای مربوط به توافق نامه سطح عملیاتی نیز در داشبورد درج شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۲ افزودنی کاربر از نمونه بر اساس تنظیمات برنامه فهرست ESM
تحت فهرست ESM >> تنظیمات عمومی >> تنظیمات برنامه ، می توانید علاوه بر این به صورت دستی کاربر را برای موارد خاص فعال کنید. این گزینه یک مجوز جدید در نقش کاربر ایجاد می کند ، با استفاده از آن تکنسین ها می توانند به صورت دستی کاربران را به موارد خود اضافه کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۳ چت گروهی و تعداد کمی پیشرفت دیگر
هم اکنون تکنسین ها می توانند به صورت گروهی با یکدیگر گپ بزنند. همچنین ، همکاران درخواست کننده می توانند گپ گروهی را از صفحه جزئیات درخواست شروع کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۴ درخواست در ویژگی ها
در حالی که نقشه برداری از الگوهای کار برای درخواست الگوهای ، می توانید ویژگی های درخواست را به وظایف مرتبط کنید تا تکنسین هایی که روی کارها کار می کنند ، بتوانند خصوصیات درخواست را مشاهده کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا و اینجا را کلیک کنید
۵ چک لیست
لیست های چک به شما امکان می دهد پیکربندی کنید و کارهای کمی اضافه کنید یا کارهایی را در قالب درخواست انجام دهید تا تکنسین ها قبل از بسته شدن / تکمیل یک درخواست از آنها پیروی کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۶ نمای سفارشی برای مشاهده لیست تغییر
برای تغییر درخواستها ، نماهای دلخواه را ایجاد و مدیریت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۷ هنگام اختصاص یک تکنسین ، یادداشت ها را اضافه کنید
هنگام اختصاص درخواست به یک سایت ، گروه یا تکنسین ، اطلاعات اضافی را از طریق یادداشت ها اضافه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۸ دسترسی دانه ریز مانند اضافه کردن تصویب و حذف تصویب
مجوزهای ریز دانه مانند اضافه کردن تأیید و حذف تأیید را به تکنسین ها اختصاص دهید
۹ درخواست تأیید خودکار
درخواستهای تأیید خودکار را اگر قبلاً در همان مرحله قبلاً توسط همان نزدیک کننده تأیید شده اید یا درخواست کننده نیز نزدیک شده است ، تأیید کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۱۰ با Site24x7 ادغام شوید
یکپارچه سازی ServiceDesk Plus با مدیریت سایت ۲۴x7 برای وقایع آتش سوزی و نظارت بر سرورهای مهم برنامه از یک کنسول.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید
۱۱ ادغام با دسکتاپ مرکزی در نسخه استاندارد
ادغام با Desktop Central هم اکنون در نسخه استاندارد نیز موجود خواهد بود.
۱۲ HTML برای اطلاع رسانی درخواست کننده
الگوهای اطلاع رسانی به درخواست کننده اکنون ارائه HTML از این الگو را نشان می دهد. هم اکنون فقط در ساخت های تازه در دسترس است.
منتشر شده در ۱۰ مارس ۲۰۲۰
آسیب پذیری:
صفحه اصلی:
داشبورد :
درخواست ها :
چالش ها و مسائل :
تغییرات:
راه حل ها:
خرید:
مدیر :
گزارش ها :
API:
عمومی :
منتشر شده در ۲۵ فوریه ۲۰۲۰
درخواست:
خرید:
مدیر:
دیگران:
منتشر شده در ۱۴ فوریه ۲۰۲۰
درخواست ها :
دارایی های :
خرید:
قراردادها:
مدیر :
منتشر شده در ۰۷ فوریه ۲۰۲۰
وظایف:
منتشر شده در ۰۶ فوریه ۲۰۲۰
آسیب پذیری:
درخواست ها :
پروژه ها :
وظایف:
مدیر :
گزارش ها :
برنامه تلفن همراه:
منتشر شده در ۳۰ ژانویه ، ۲۰۲۰
آسیب پذیری
خانه
داشبورد
درخواست ها
تغییرات:
پروژه ها :
دارایی های :
خرید:
مدیر :
گزارش ها :
عمومی :
منتشر شده در ۲۰ ژانویه ، ۲۰۲۰
تصاویر منابع
برنامه ریزی منابع
درخواست برچسب زدن
اسکریپت صفحه
الگوی پاسخ
ویجت دارایی من
پیکربندی خط مشی رمز عبور تأیید هویت محلی
کوکی های برنامه ServiceDeskPlus
ادغام
آسیب پذیری
درخواست ها
دارایی های
۱۱۰۱۰
منتشر شده در ۰۲ ژانویه ، ۲۰۲۰
تغییر رفتار:
پیشرفت ها:
مشکلات برطرف شده:
آسیب پذیری
خانه
درخواست ها
دارایی های
CMDB
مدیر
گزارش ها
عمومی
۱۱۰۰۹
منتشر شده در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹
پیشرفت ها:
مشکلات برطرف شده:
آسیب پذیری
درخواست ها
تغییر می کند
دارایی های
خرید
مدیر
گزارش ها
عمومی
۱۱۰۰۸
منتشر شده در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
پیشرفت ها
مشکلات برطرف شد
آسیب پذیری:
صفحه اصلی:
داشبورد :
درخواست ها :
تغییرات:
پروژه ها :
راه حل ها:
دارایی های :
خرید:
قراردادها:
مدیر :
گزارش ها :
انجمن :
عمومی :
۱۱۰۰۷
منتشر شده در ۰۳ دسامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
پیشرفت ها
مشکلات برطرف شد
آسیب پذیری:
SD-57988SLA درخواست شده برای درخواست خدمات هنگام ویرایش درخواست به طور خودکار به روز نمی شود.
داشبورد :
درخواست ها :
دارایی های :
CMDB:
خرید:
مدیر :
گزارش ها :
عمومی :
۱۱۰۰۶
منتشر شده در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
پیشرفت ها:
پیکربندی Zia در Admin >> پیکربندی های Zia
در مورد ضیا بیشتر بدانید
مدیر >> فروشگاه خدمات
مشکلات برطرف شده:
آسیب پذیری:
درخواست ها :
تغییرات:
دارایی های :
مدیر :
انجمن :
عمومی :
۱۱۰۰۵
منتشر شده در ۰۷ نوامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
پیشرفت ها:
با جابجایی موارد زیر ، طرح درخواست جزئیات را سفارشی کنید:
می توانید طرح صفحه جزئیات درخواست را از هر صفحه جزئیات جزئیات تنظیم کنید.
شامل چندین توافق نامه سطح سرویس SLA برای الگوهای خدمات.
قوانین درست و درست را برای همه الگوهای حادثه و خدمات ایجاد کنید.
برای پیکربندی فیلد جهانی و ایجاد قوانین برای الگوهای حادثه ، به مدیر >> مدیریت حوادث >> قوانین و فرم قوانین مراجعه کنید.
برای الگوهای درخواست خدمات ، به بخش مدیریت> فروشگاه خدمات >> قوانین مربوط به زمینه و فرم مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
برای اطمینان از پردازش یکپارچه اقدامات تأیید حتی در حین دسترسی غیرقابل دسترسی ، از یک تقسیم پشتیبان برای کاربران استفاده کنید.
صفحه اصلی >> رویکرد تهیه نسخه پشتیبان
تنظیمات سرور پست الکترونیکی خود را با ارسال و واکشی ایمیل نمونه آزمایش کنید.
با استفاده از تم های تازه اضافه شده ، پورتال سلف سرویس دهنده درخواست کننده را سفارشی کنید.
گزینه ای برای کپی و تغییر الگوی حادثه موجود به عنوان فروشگاه خدمات.
گزینه ای برای ویرایش کردن گزینه های UDF با استفاده از قسمت ویرایش ظاهر شده در زیر شخصی سازی فرم.
تکنسین هایی با نقش SDOrgadmin اکنون می توانید سیاهههای مربوط را در قسمت پشتیبانی >> عیب یابی >> مشاهده سیاهههای مربوط مشاهده کنید. سیاههها به عنوان یک فایل متنی در یک برگه جدید نمایش داده می شوند.
مشکلات برطرف شده:
آسیب پذیری:
درخواست ها :
تغییرات:
مدیر :
عمومی :
۱۱۰۰۴
منتشر شده در ۰۱ نوامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
مشکلات برطرف شده:
درخواست ها :
دارایی های :
مدیر :
۱۱۰۰۳
منتشر شده در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹
مشکلات برطرف شد
آسیب پذیری
درخواست ها :
تغییرات:
پروژه ها :
وظایف:
راه حل ها:
مدیر :
عمومی :
۱۱۰۰۲
منتشر شده در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹
تغییر رفتار
تقویت
مشکلات برطرف شد
درخواست ها
راه حل ها
مدیر
گزارش ها
۱۱۰۰۱
منتشر شده در ۰۴ اکتبر ۲۰۱۹
مشکلات برطرف شد
درخواست
دارایی
خرید
قرارداد
مدیر
دیگران
۱۱۰۰۰
منتشر شده در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹
رفتار تغییر می کند
در جدول زیر ، تغییرات رفتاری بین نسخه ۱۱ به روز شده و نسخه های ۱۰٫۵ و قبل از آن را ثبت کرده ایم.
ویژگی | نسخه ۱۰٫۵ و پیش از آن | نسخه ۱۱ ESM |
کاربران | ||
نامگذاری کنوانسیون | درخواست کنندگان و تکنسین ها | کاربران |
زمینه های اضافی کاربر | نامحدود | حداکثر حد 250 نمونه. |
واردات AD | کاربرانی که دارای صفاتی هستند که در یک فیلد اضافی انتخاب شده اند ، به صورت پویا اضافه می شوند. | کاربرانی که دارای صفاتی هستند که در یک فیلد اضافی انتخاب شده اند ، اضافه نمی شوند ، و واردات انجام نمی شود. برای چنین مواردی ، مقادیر ممکن برای قسمت اضافی Pick List باید قبل از وارد شدن AD اضافه شود. |
نقش ها | ||
SDSiteAdmin | اختصاص به هر تکنسینی ، حتی اگر هیچ سایتی پیکربندی نشده باشد. | با پیکربندی سایتها ، نقش فقط در دسترس خواهد بود. پس از مهاجرت ، هنگامی که هیچ سایتی پیکربندی نشده است ، نقش All Modules تمام وظایف SDSiteAdmin را انجام می دهد. با افزودن سایتهای جدید ، نقش SDSiteAdmin در دسترس خواهد بود. |
مشاهده تکنسین ها در همه سایت ها. | مشاهده همه کاربران / تکنسین های مرتبط با سایت های نقشه برداری به SDSiteAdmin. | |
تبدیل هر تکنسینی به درخواست کننده. | فقط تکنسین های مرتبط با سایت های نقشه برداری به SDSiteAdmin را فقط به عنوان درخواست کننده تبدیل کنید. | |
مراکز مرتبط با هر سایت به یک درخواست کننده. | مراکز مرتبط با کاربران در سایت های نقشه بردار به SDSiteAdmin. | |
تغییر درخواست دهنده ها به تکنسین ها امکان پذیر نیست. | کاربران را به تکنسین ها تغییر دهید. | |
مجوزهای پیشرفته >> افزودن درخواست کنندگان | مجوزهای ریز دانه اضافه کنید. | در دسترس نیست. |
تکنسین ها >> اضافه کردن درخواست کننده | می توانید درخواست کننده های جدید اضافه کنید. | در دسترس نیست. |
CMDB | ||
انواع CI | به افراد ، درخواست کننده و تکنسین ارجاع شده است. | با کاربران جایگزین شد. |
انواع CI کودک | انواع CI کودک را برای درخواست کنندگان و تکنسین ها ایجاد کنید. | انواع CI کودک را برای کاربران ایجاد کنید. |
API | ||
به عنوان تکنسین تغییر کنید | تغییر درخواست دهنده ها به تکنسین ها امکان پذیر نیست. | کاربران را به صورت عمده به تکنسین ها تغییر دهید. |
عمل | API V2 | API V3 |
درخواست کننده / کاربر | http// localhost8080 / sdpapi / درخواست کننده | http// localhost8080 / api / v3 / کاربران |
تکنسین ها | http// localhost8080 / sdpapi / تکنسین | http// localhost8080 / api / v3 / تکنسین ها |
کاربر CI CMDB | http// localhost8080 / api / cmdb / ci | http// localhost8080 / api / v3 / کاربران |
API درخواست کننده Servlet | http// localhost8080 / servlets / RequesterServlet | http// localhost8080 / api / v3 / کاربران |
تکنسین Servlet API | http// localhost8080 / servlets / TechnicianServlet | http// localhost8080 / api / v3 / تکنسین ها |
گزارش ها | ||
گزارش های فلش | در دسترس | در دسترس نیست. |
گزارش های سفارشی | گزارش های مربوط به تکنسین را تهیه کنید. | در دسترس نیست. |
پورتال سلف سرویس | ||
درخواست کنندگان مجاز بهویرایش / مشاهده نمایه هستند | اطلاعات من تب در دسترس برای درخواست. | به عنوان نمایه من جایگزین شد و در زیر نماد کاربر موجود است. |
ویژگی های جدید
پیشرفت ها
مشکلات برطرف شد
مدیریت خدمات سازمانی ESM
پس از به روزرسانی در ServiceDesk Plus نسخه ۱۱ ، می توانید مدیریت خدمات سازمانی ESM را در سازمان خود پیاده سازی کنید.
ESM شما را قادر می سازد سرویس میزهای خدمات شبیه ITSM را به سایر کارکردهای تجاری در سازمان خود بیاورید. هر عملکرد تجاری می تواند یک نمونه میز خدمت اختصاصی با الگوهای ، دسته ها و تنظیمات خاص برای آن عملکرد داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید الگویی برای درخواست جهت گیری جدید استخدام تحت HR و درخواست سرویس تهویه مطبوع تحت Facilities داشته باشید.
قبل از ایجاد این نمونه های میز خدمت ، باید دایرکتوری ESM را پیکربندی کنید ، که اکنون مخزن اصلی کلیه داده های سازمانی از جمله اطلاعات کاربر ، نمونه های میز خدمت و ارتباط کاربر با این نمونه ها خواهد بود.
همه کاربران می توانند برای دسترسی به میزهای خدمات ، برای ارسال موضوعات خاص ، به پورتال ESM وارد شوند. مجوزهای کاربر برای نمونه ها در فهرست ESM پیکربندی شده است. می توانید برنامه را با یک نمونه میز خدمات واحد یا با چندین نمونه تنظیم کنید.