بدانید که:
خودکارسازی (اتوماسیون) به شدت روی عملکرد سرویس دسک تاثیر میگذارد. این یعنی کاهش بیشتر نرخ تماسهای تلفنی کاربران و تمرکز بیشتر کارکنان ارایهی خدمت. تمرکز بیشتر کارکنان یعنی اولویتدادن به کارهای مهمتر. کارهای مهمتر یعنی کارهای دارای ارزش و ارزش یعنی آنچه که سازمان در نهایت به دنبال آن است! اتوماسیون جز لاینفک ابزارهای ITIL است و هرچقدر سادهتر، کاربرپسندتر و فراگیرتر باشد موفقیت خودکارسازی بیشتر است. اینجا بحث UI (رابط کاربری) نیز مطرح است UI باید به گونهای باشد که UX یا تجربهی کاربری در آن لحاظ شده باشد تا اثربخشی و جذابیت لازم را داشته باشد.
ITIL #ServiceDesk
www.Servicedeskplus.ir