ADSelfService Plus چیست؟

ADSelfService Plus چیست؟

ADSelfService Plus چیست؟

ADSelfService Plus چیست؟

تحلیلگران معتقدند که ۳۰ درصد درخواست های پشتیبانی مرتبط با سرویس اکیتودایرکتوری در خصوص ریست کردن رمز عبور و غیرفعال کردن اکانت کاربران است. با استفاده از نرم افزار تحت وب ADSelfService Plus  بطور ویژه ترافیک رمزهای عبور را کاهش می دهید این ابزار مقدار قابل توجهی از زمان رسیدگی به این نوع درخواست ها را با ارائه یک راه حل سرویس خودکار امن، قابل اعتماد و قوی برای کاربر نهایی کاهش می دهد. کاربر نهایی می تواند رمزهای عبور خود را مدیریت کند و همچنین قادرست تا اطلاعات شخصی خود را درActive Directory  به آسانی به روز کند. این برنامه همچنین امنیت را در زمان بازنشانی رمز عبور را برای آنها از طریق تکنیک های احراز هویت چند عاملی فراهم می کند.

ADSelfService Plus چیست؟

ManageEngine ADSelfService Plus یک مدیریت ایمن، مبتنی بر وب برای کاربر نهایی است تا بتواند در خصوص مدیریت مجدد رمز عبور و بازنشانی آن اقدام کند. این راه حل به کاربران دامنه های ویندوزی کمک می کند تا تنظیم مجدد رمز عبور را بصورت خود سرویسی ارایه کنند، ویرایش و به روز رسانی  اطلاعات شخصی (مانند شماره تلفن ها و عکس ها)در Microsoft Windows Active Directory نیز بخشی از این قلبلیت است. با این ابزار مفید همچنین علاوه بر بهینه سازی ارایه خدمات کاهش قابل توجهی از هزینه های مربوط به تماس ها را از بین خواهید برد.

  • ویژگی های کلیدی این سرویس
    بازنشانی رمز عبور شخصی
    مدیریت بازکردن اکانت های غیرفعال در صورت ارایه دسترسی
    همگام سازی فوری رمز عبرو
  • به روز رسانی اطلاعات شخصی در AD.
    جستجوی دایرکتوری کارمند
    مدیریت رمز عبور تلفن همراه.
    سیاست گذاری رمز عبور.
    اشتراک گروه ایمیل.
    سفارشی کردن برنامه دسکتاپ و موبایل.
    کاهش هزینه های رمز عبور
    کاهش زمان و حجم کار  پشتیبانی.
    تایید هویت از طریق احراز هویت چند عامل
    ایجاد لیست کاربر و گزارش وضعیت حساب کاربران

با ادغام این ابزار با سرویس دسک پلاس، قدرتمندتر می شوید!

مطلب مرتبط:  ابزارهای ابری زوهو
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست