مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
سپتامبر 15, 2019
مهارت‌های برتر کارشناسان سرویس‌دسک

مهارت‌های برتر کارشناسان سرویس‌دسک

۵ مهارت برتر که کارشناسان سرویس دسک در فناوری اطلاعات باید داشته باشند. پیشتر گفته بودم که سرویس دسک و کارکنان فعال در آن، ویترین سازمان […]
سپتامبر 13, 2019
هفت مزیت مدیریت دارایی ها

هفت مزیت مدیریت دارایی ها

هفت مزیت مدیریت دارایی ها دارایی های سازمان و مدیریت آنها جزو لاینفکی در ارایه خدمات فناوری اطلاعات است، ابزارهای ITSM معمولا قابلیت مدیریت دارایی را […]
سپتامبر 13, 2019
مدیریت رویداد در ITIL

رویداد و مدیریت رویداد چیست!؟ ابزارهای مدیریت رویداد و مزایای مدیریت رویداد کدامند؟

رویداد و مدیریت رویداد چیست!؟ ابزارهای مدیریت رویداد و مزایای مدیریت رویداد کدامند؟ تمامی اتفاقات پیرامون ما اعم از اتفاقات شاد و غمگین همگی حاوی پیام […]
سپتامبر 4, 2019
مدیران حرفه ای چگونه می اندیشند، راهبردی یا تاکتیکی؟

مدیران حرفه ای چگونه می اندیشند، راهبردی یا تاکتیکی؟

مدیران حرفه ای چگونه می اندیشند، راهبردی یا تاکتیکی؟ تغییرات مکرر سازمانی بخصوص تغییر چارت و سلسه مراتب مدیریتی یکی از مهمترین چالش های کلیدی در […]
آگوست 21, 2019
عقد تفاهم‌نامه همکاری تجاری شرکت ‌مدانت و شرکت ‌‌داده‌پردازی‌آبشار در خصوص پیاده‌سازی سرویس‌های ITIL و ISMS

عقد تفاهم‌نامه همکاری تجاری

عقد تفاهم‌نامه همکاری تجاری شرکت ‌مدانت و شرکت ‌‌داده‌پردازی‌آبشار در راستای گسترش همکاری و بهبود ارایه خدمات به سازمان ها شرکت مدانت بهمراه شرکت داده پردازی […]
آگوست 13, 2019
نقش چارچوب ITIL در مهار آسیب‌های اجتماعی

نقش چارچوب ITIL در مهار آسیب‌های اجتماعی

نقش چارچوب ITIL در مهار آسیب‌های اجتماعی تورم و بیکاری اولین آسیبی که می‌زند ضربه به قشر ضعیف جامعه است و آنها برای نجات خود از […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست