مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
می 8, 2023
مدیریت فروشندگان و تأمین کنندگان در ITIL

مدیریت فروشندگان و تأمین کنندگان در ITIL چقدر خدمات بهتری ارائه می‌دهد؟

مدیریت فروشندگان و تأمین کنندگان در ITIL چقدر خدمات بهتری ارائه می‌دهد؟ هر سازمانی بواسطه حجم نیازها و سرویس‌ها، خدماتی را از پیمانکاران و شرکتهای بسیاری […]
می 7, 2023
چارچوب ITIL چگونه به کاهش هزینه‌های ارائه خدمات کمک می‌کند؟

چارچوب ITIL چگونه به کاهش هزینه‌های ارائه خدمات کمک می‌کند؟

چارچوب ITIL چگونه به کاهش هزینه‌های ارائه خدمات کمک می‌کند؟ هزینه‌های ارائه خدمات فناوری اطلاعات بر اکثر کاروکسبهای امروزی که نقطه ابراز وجودشان IT است همیشه […]
می 6, 2023
تفاوت بین ابزارهای پیاده سازی ITIL و CRM یا ERP

تفاوت بین ابزارهای پیاده سازی ITIL و CRM یا ERP

تفاوت بین ابزارهای پیاده سازی ITIL و CRM یا ERP علیرغم اینکه سال‌هاست از عرضه چارچوب ITIL میگذرد ولی متاسفانه هنوز مدیران فناوری اطلاعات این موضوع […]
می 3, 2023
هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

 AI در مدیریت پروژه

 AI در مدیریت پروژه هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین به سرعت صنایع مختلف از جمله مدیریت پروژه را تغییر داده‌اند. توانایی خودکار سازی و بهینه […]
می 2, 2023
غلبه بر مقاومت در برابر تغییر!

تسلط بر مدیریت تغییر: نکاتی برای غلبه بر مقاومت در برابر تغییر

تسلط بر مدیریت تغییر: نکاتی برای غلبه بر مقاومت در برابر تغییر ممکن است ارزش مدیریت تغییر موثر را در دستیابی به موفقیت سازمانی ندانید. در […]
می 1, 2023
IT4IT در مقابل ITIL کدام چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای تجارت شما مناسب است؟

IT4IT در مقابل ITIL کدام چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای تجارت شما مناسب است؟

IT4IT در مقابل ITIL کدام چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای تجارت شما مناسب است؟ به عنوان یک صاحب کسب و کار، انتخاب چارچوب مدیریت خدمات […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست