مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
فوریه 26, 2020
بکارگیری قانون پارتو در مدیریت مشکل

بکارگیری قانون پارتو در مدیریت مشکل

بکارگیری قانون پارتو در مدیریت مشکل شاید درباره اصل پارتو[۱] که به قانون ۸۰-۲۰ هم معروف است چیزهایی شنیده باشید کمی از گذشته آن بدین شرح […]
فوریه 25, 2020
مدیریت هرج و مرج

مدیریت هرج و مرج

۸ اشتباهی که مانع اجرای موفق ITIL می‌شود. مدیریت هرج و مرج هرگونه هرج و مرج و آشوبی که در حال شکل‌گیری است ناشی از حجم […]
فوریه 24, 2020
تنها نقطه‌ی تماس

تنها نقطه‌ی تماس

تنها نقطه‌ی تماس حتما به یک شرکت یا سازمانی رفته‌اید و برای پیگیری یک چیزی مجبور شده‌اید کاغذ به‌دست مرتبا از این طبقه به آن طبقه […]
فوریه 12, 2020
معیارهای مدیریت مشکل

دردکشیدن کسب و کار از مشکل کرونا!

دردکشیدن کسب و کار از مشکل کرونا! معیارهای شما برای مدیریت مشکل کدامند!؟ یک مشکل جدید! یک خطای ناشناخته در عرض چند روز، چندصد نفر را […]
دسامبر 6, 2019

مدیریت خدمات در سال ۲۰۲۰

مدیریت خدمات در سال ۲۰۲۰ سال ۲۰۱۹ سال ITIL4 بود ساختار ارایه خدمات از محوریت قرار گرفتن سرویس به محوریت ارزش تغییر کرد. اما با توجه […]
نوامبر 22, 2019
جای خالی نبودن مدیریت تغییر در تصمیمات بزرگ!

جای خالی نبودن مدیریت تغییر در تصمیمات بزرگ کشور

جای خالی نبودن مدیریت تغییر در تصمیمات کشور داشتن تفکر ITIL چگونه می توانست اثرات مخرب تغییر افزایش قیمت بنزین را کاهش دهد!؟ هر دولتی شبیه […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست