بدانید که:
تمامی تصمیمات لازم جهت بهبود مستمر در ITIL4 میبایست بر مبنای تجزیه و تحلیل دقیق دادههای صحیح باشد در تمرین بهبود مستمر، تصمیمگیری درست باید منطبق بر واقعیت باشد نه تخمین و برآورد و نه بر اساس دادههای نادرست! منابع دادهای باید موثق باشند تا تحلیل آن بخوبی میسر شود همچنین هر چیزی که قرارست بهبود یابد ابتدا باید بخوبی درک شده باشد. بهبود مستمر بر اساس دادههایی است که پس از تجزیه و تحلیل به اطلاعات مبدل میشوند و اطلاعات منجر به اخذ تصمیمات صحیح و آگاهانه میگردد. استفاده از ابزارهای هوشتجاری کمک بسزایی در تجزیه و تحلیل این دادهها خواهند کرد و یقیناً داشتن منبع صحیحی از اطلاعات و یک تحلیلگر خوب، کمک میکند تا تصمیمات بهبود مستمر را در ارتباط با هر خدمتی سریعتر اخذ کنید. پس پیش از بهبود مستمر باید مطمئن شوید دادههای درستی ثبت شده است درج دادههای درست مهمترین وظیفهی کارکنان ارایهی خدمت بخصوص کارکنان فناوری اطلاعات است!
ITIL #ServiceDesk
www.Servicedeskplus.ir
[…] بهبود مستمر چیست؟ […]
[…] بهبود مستمر چیست؟ […]