هر سازمانی طیف وسیعی از سرویس ها، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط به خود را به کاربران ارایه می کند. اگرچه به ندرت در برخی سازمان ها تجهیزات متفاوت و یا سرویس های متمایزی وجو دارد اما باتوجه به استفاده بیش از ۹۵% سازمان ها بطور مشترک معمولا:
یک کاربر دارای:
با استفاده از ابزار پیاده سازی ITIL که محبوبت ترین آن به سرویس دسک پلاس یا Manageengine ServiceDesk Plus مشهور است قادرید تا نتایجی مشابه را در سازمان کشف کنید و برای این پیامدها که هزینه، زمان و انرژی منابع انسانی را هدر می دهد راهکارهای عملیاتی ارایه کنید.
استفاده از میزخدمت یا سرویس دسک در سازمان کمک می کند تا همواره برای کاهش نرخ مشکلات و خرابی ها قدم بردارید تمامی این پیامدها که رایج ترین آنها در سطح جهان در سال ۲۰۱۷ است دارای راهکارهای بهینه ای است که می تواند شما را در نیل به پیشرفت سازمان یاری دهد.
همواره بر اساس نرخ خرابی و مشکل می توان بدنبال ایده های نو بود.
با سرویس دسک پلاس به گزارشات و خروجی جالب از وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بپردازید و از مدانت راهکارهای بهینه سازی و خروج از مشکلات و کاهش نرخ خرابی ها را بخواهید.