رایج ترین ابزارها، رایج ترین مشکلات در سازمان ها!؟

وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان

وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان

رایج ترین ابزارها، رایج ترین مشکلات در سازمان ها!؟

هر سازمانی طیف وسیعی از سرویس ها، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط به خود را به کاربران ارایه می کند. اگرچه به ندرت در برخی سازمان ها تجهیزات متفاوت و یا سرویس های متمایزی وجو دارد اما  باتوجه به استفاده بیش از ۹۵% سازمان ها بطور مشترک معمولا:

یک کاربر دارای:

  1. یک سیستم یا PC
  2. یک سیستم عامل رایج نظیر ویندوز،
  3. پرینتر
  4. یک صندوق پستی از سرویس ایمیل و
  5. دسترسی به اینترنت هست. اینها از جمله مهمترین ابزارهای کارکرد فرد در سازمان است و جالب اینکه بدانید بر اساس آمار رایج ترین مشکلات مطرح شده توسط کاربران خود ناشی از همین رایج ترین ابزارهای در دسترس آنهاست. این عبارت تاحدودی اشتباه است که:رایج ترین ابزار سبب رایج ترین مشکلات می شود!” چراکه با کمک ابزارهای نوین و راهکارهای پیشرفته شما می توانید از رایج ترین ابزارها بهترین خروجی و کمترین پیامد منفی را در سازمان بیابید.

با استفاده از ابزار پیاده سازی ITIL که محبوبت ترین آن به سرویس دسک پلاس یا Manageengine ServiceDesk Plus مشهور است قادرید تا نتایجی مشابه را در سازمان کشف کنید و برای این پیامدها که هزینه، زمان و انرژی منابع انسانی را هدر می دهد راهکارهای عملیاتی ارایه کنید.

استفاده از میزخدمت یا سرویس دسک در سازمان کمک می کند تا همواره برای کاهش نرخ مشکلات و خرابی ها قدم بردارید تمامی این پیامدها که رایج ترین آنها در سطح جهان در سال ۲۰۱۷ است دارای راهکارهای بهینه ای است که می تواند شما را در نیل به پیشرفت سازمان یاری دهد.

مطلب مرتبط:  جای خالی نبودن مدیریت تغییر در تصمیمات بزرگ کشور

همواره بر اساس نرخ خرابی و مشکل می توان بدنبال ایده های نو بود.

با سرویس دسک پلاس به گزارشات و خروجی جالب از وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بپردازید و از مدانت راهکارهای بهینه سازی و خروج از مشکلات و کاهش نرخ خرابی ها را بخواهید.

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست