مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
ژوئن 30, 2023
رمزگشایی تفاوت‌ها: ISO 20000 در مقابل ITIL4

رمزگشایی تفاوت‌ها: ISO 20000 در مقابل ITIL4

مقدمه‌ای بر چارچوب‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM). چارچوب‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) نقش مهمی در ارائه کارآمد خدمات فناوری اطلاعات در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. […]
ژوئن 30, 2023
رونمایی از نقش حیاتی یک حامی در ITIL

رونمایی از نقش حیاتی یک حامی در ITIL

رونمایی از نقش حیاتی یک حامی در ITIL در دنیای تجاری پرشتاب امروزی، سازمان‌ها دائماً به دنبال راه‌هایی برای ارتقای شیوه‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خود […]
ژوئن 28, 2023
همه چیز درباره مشکل و مدیریت مشکل

همه چیز درباره مشکل و مدیریت مشکل

ساده‌سازی مشکل، کلید حل مشکل است؟ چندین مدل‌ برای حل مشکل یا مشکل‌ در جهان عرضه شده. نمودار استخوان ماهی یا ایشیکاوا یکی از آنهاست. مهم […]
ژوئن 27, 2023
تمرینات مدیریت عمومی/ مدیریت استراتژی

تمرینات مدیریتی در ITIL4- مدیریت استراتژی

تمرینات مدیریت عمومی/ مدیریت استراتژی تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت عمومی/ مدیریت استراتژی تمرینات مدیریت عمومی شامل ۱۴ فرایند است که معمولاً در تمام خدمات […]
ژوئن 23, 2023
ستون فقرات ITIL: نقش حیاتی روابط در CI و CMDB

ستون فقرات ITIL: نقش حیاتی روابط در CI و CMDB

‌آشنایی با پایگاه داده مدیریت پیکربندی (CMDB) در ITIL در دنیای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، پایگاه داده مدیریت پیکربندی (CMDB) یک جزء حیاتی است. این […]
ژوئن 21, 2023
بهترین تمرین برای کاهش خطرات و مدیریت مؤثر ریسک در فناوری اطلاعات

بهترین تمرین برای کاهش خطرات و مدیریت مؤثر ریسک در فناوری اطلاعات

درک مدیریت ریسک در  ITIL4 در حوزه‌ی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، مدیریت ریسک نقش مهمی در تضمین عملکرد و ارائه خدمات بی‌نقص ایفا می‌کند. کتابخانه‌ی […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست