مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
نوامبر 18, 2021
قابلیتهای ویژه سرویس دسک

قابلیتهای ویژه سرویس دسک

قابلیتهای ویژه سرویس دسک فرایندهای عملیاتی سرویس دسک پلاس با تمرینات ITIL نسخه ۴ توسط PinkVerify تصدیق شد. این محصول جزو معدود نرم‌افزارهای جهانی است که این […]
اکتبر 22, 2021
چه زمانی باید از مدیریت خدمات استفاده کنیم!؟

چه زمانی باید از مدیریت خدمات استفاده کنیم!؟

چه زمانی باید از مدیریت خدمات استفاده کنیم!؟ پرسشی که همیشه در هر تصمیمی ذهنمان را درگیر خود می‌کند این است که” آیا وقتش رسیده!؟” زمانی […]
سپتامبر 21, 2021
مدیریت زمان در فناوری اطلاعات

مدیریت زمان در مدیریت خدمات

مدیریت زمان در مدیریت خدمات بیت‌کوین، یک ارز جدید یا رمزارز دیجیتالی، معتبر و جهانی است که اخیراً هم بسیار ارزشمند شده. ارزی که برای به‌دست‌آوردنش […]
سپتامبر 21, 2021
انتخاب مشاور فناوری اطلاعات

انتخاب مشاور فناوری اطلاعات

انتخاب مشاور فناوری اطلاعات فلسفه، کمک می‌کند تا بهتر بیاندیشیم. فیلسوف کمک می‌کند تا اندیشمند باشیم. مشاوران فناوری اطلاعات نه به معنای لغوی اما در باطن […]
سپتامبر 21, 2021
مشکلات تماس تلفنی در فناوری اطلاعات

چالش‌های تماس تلفنی بر میزخدمت

چالش‌های تماس تلفنی بر میزخدمت دیگر گذشت آن زمان که شرکت‌ها و کاروکسب‌ها به وجود دهها خط تلفن و صدها داخلی می‌نازیدند. با این‌وجود برخی از […]
سپتامبر 18, 2021
حقایقی درباره ITIL

حقایقی درباره ITIL

حقایقی درباره ITIL بصورت تیتروار #ITIL را سریع‌تر درک کنید بدون برداشت نادرست:·       ITIL، نرم‌افزار نیست، چارچوب است!·       چارچوب ITIL، استاندارد نیست. بلکه مجموعه‌ای از بهترین تمرینات است!·       مدرک ITIL‌ برای […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست