حقایقی درباره ITIL

حقایقی درباره ITIL

حقایقی درباره ITIL

حقایقی درباره ITIL

بصورت تیتروار #ITIL را سریع‌تر درک کنید بدون برداشت نادرست:
·       ITIL، نرم‌افزار نیست، چارچوب است!
·       چارچوب ITIL، استاندارد نیست. بلکه مجموعه‌ای از بهترین تمرینات است!
·       مدرک ITIL‌ برای سازمان‌ها نیست، بلکه برای اشخاص است!
·       هیچ شرکت ثالثی، هیچ سازمانی را برای نداشتن ITIL ممیزی نمی‌کند!
·       ITIL، تنها چارچوب مدیریت خدمات نیست، بلکه یکی از آنهاست!
·       ITIL، محبوب‌ترین و پرکاربردترین چارچوب مدیریت خدمات است!
·       ITIL، صرفاً برای فناوری اطلاعات نیست بلکه هر واحد خدماتی می‌تواند از این چارچوب استفاده کند!
·       مالکیت معنوی ITIL بر عهده‌ی بنیاد Axelos است!
·       ITIL، رایگان نیست، بلکه برای کسب مدرک در هر سطحی و برای نرم‌افزار پیاده‌سازی‌اش باید هزینه کنید.
·       نرم‌افزارهای پیاده‌سازی ITIL، ارزان نیستند!
·       نرم‌افزارهای BPMS، سیستم‌های اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای Ticketing و یا Task-Management و نرم‌افزارهای CRM، جز نرم‌افزار پیاده‌سازی ITIL محسوب نمی‌شوند!
·       هر نرم‌افزاری که ادعا کند نرم‌افزار پیاده‌سازی ITIL است لزوماً درست نیست بلکه باید آنچه ارایه می‌کند توسط PinkVerify تایید شده باشد.
·       ITIL نسخه ۱ تا ۳ بر مبنای فرایند عمل می‌کرد اما ITIL نسخه ۴ بر اساس تمرین!
·       بیش از ۳۰۰۰ نفر در انجمن‌های تحقیق و توسعه‌ی ITIL کار می‌کنند!
·       بیش از ۱۶۰ مدیر و کارشناس ارشد روی موضوعات و سرفصل‌های این چارچوب اعمال نظر می‌کنند!
·       ملاک ارزیابی نرم‌افزارهای پیاده‌سازی ITIL، بر اساس تعداد تمریناتی است که آن نرم‌افزار پشتیبانی‌ می‌کند.
·       شرکت PinkVerify تنها مرکز رسمی است که تطابق تمرینات ITIL با نرم‌افزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ را تایید می‌کند.
·       از بین بیش از ۳۰ نرم‌افزار پیاده‌سازی ITIL که قبلاً توسط شرکت PinkVerffy برای ITIL نسخه ۳ تصدیق شده‌اند تاکنون تنها ۸ مورد از آنها منطبق با ITIL نسخه ۴ هستند. نرم‌افزار سرویس دسک پلاس شرکت Managagengine یکی از این ۸ مورد در جهان است.

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست