مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
دسامبر 2, 2023
چرا SLA-ها هندوانه‌ای می‌شوند؟

SLA‌های هندوانه‌ای

مبانی ITSM: چگونگی تشخیص و مقابله با SLA های هندوانه ای سالها پیش در یکی از شرکت های خودرویی در بخش پشتیبانی کاربران بر پایه استفاده […]
دسامبر 2, 2023
SLA و OLA در خدمات فناوری اطلاعات

SLA و OLA در خدمات فناوری اطلاعات

SLA و OLA در خدمات فناوری اطلاعات در ITIL (کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات)، زمان، نقش مهمی در تضمین مدیریت خدمات کارآمد و مؤثر دارد. مدیریت زمان […]
دسامبر 1, 2023
چرخه عمر دارایی فناوری اطلاعات

چرخه عمر دارایی فناوری اطلاعات

همه چیز درباره مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAM) چرخه عمر دارایی IT چرخه عمر دارایی IT را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد: مرحله چرخه عمر توضیحات […]
دسامبر 1, 2023
همه چیز درباره مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAM)

همه چیز درباره مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAM)

مدیریت دارایی IT چیست؟ مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAM) یک روش برای شناسایی موجودی و مدیریت ارزش مالی دارایی‌هایی است که فناوری اطلاعات در سراسر چرخه‌ی […]
دسامبر 1, 2023
تفاوت‌های کلیدی بین EOS و EOL

تفاوت‌های کلیدی بین EOS و EOL

EOS در مقابل EOL EOS و EOL کلمات اختصاری رایج در حوزه فناوری و توسعه نرم‌افزار هستند. که اغلب در ظاهر شبیه هم‌اند. این اصطلاحات، اگرچه به‌ظاهر […]
نوامبر 27, 2023
تکنیک کاتا بهبود در بهبود مستمر ITIL

تکنیک کاتا بهبود در بهبود مستمر ITIL

 کاتا بهبود چیست؟ کاتا یا Kata یک واژه‌ی ژاپنی و به معنای فُرم است که به مجموعه حرکات از پیش طراحی شده‌ای اشاره دارد که می‌تواند […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست