دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال ۲۰۱۹

دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال 2019

دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال ۲۰۱۹

دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال ۲۰۱۹

برای دومین سال متوالی ManageEngine  با ارایه نرم افزار Desktop Central در مربع جادویی گارتنر در زمینه ابزارهای مدیریت یکپارچه Endpoint بعنوان بازیکن فرصت طلب عرصه فناوری اطلاعات شناخته شد. همچنین این محصول جایزه بهترین انتخاب از نگاه مشتریان بر اساس گزارش Gartner Peer Insights در آوریل ۲۰۱۹ را نیز از آن خود کرده است.

مربع جادویی گارتنر را از اینجا بخوانید.

دسکتاپ سنترال، سرعت جدیدی از نوآوری برای کمک به مشتریان در آماده سازی نسل بعدی نوآوری دیجیتالی از جمله مدیریت مدرن سیستم عامل هایی نظیر: ویندوز ، macOS ، Linux ، Chrome OS ، iOS و Android ، پشتیبانی همه جانبه از نقاط ضعف و محل کار- اینترنت اشیا IoT نقاط پایانی و قابلیت های تحلیلی را ارایه کرده که در نوع خود بی نظیر است. امروز ، بیش از ۱۲۰۰۰ مشتری بطور فعال از Desktop Central برای نیازهای امنیتی و مدیریتی خود استفاده می کنند. این آخرین شناخت از گزارش گارتنر است، که مأموریت Manageengine را برای توانمندسازی سازمانها در همه ابعاد با بهترین راه حل یکپارچه مدیریت نقطه پایان جهان تأیید می کند.

دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال 2019
دسکتاپ سنترال بهترین انتخاب از نگاه مشتریان در سال ۲۰۱۹

اکنون یک نسخه آزمایشی را دانلود، شخصی سازی، و ارزیابی کنید:

لینک دانلود

برخی از قابلیت های اصلی دسکتاپ مرکزی عبارتند از:

• مدیریت Patch-ها: به طور خودکار ۱۰۰۰+ ویندوز ، مک ، لینوکس و برنامه های شخص ثالث را کاوش کنید.

• استقرار نرم افزار: با استفاده از بیش از ۱۳۰۰ قالب از پیش تعریف شده توزیع ، نصب ، به روز رسانی و حذف برنامه های مبتنی بر MSI و EXE.

مطلب مرتبط:  میز کمک در مقابل میز خدمت: تفاوت چیست؟

مدیریت دستگاه تلفن همراه: دستگاه های موبایل متعلق به سازمان و BYOD را با استفاده از ثبت نام و تأیید اعتبار خودکار مدیریت کنید.

• مدیریت برنامه تلفن همراه: کاربران را فعال کنید تا فقط برنامه های داخلی و فروشگاهی مورد تأیید IT را نصب کنند ، مجوزها و برنامه های لیست سیاه را مدیریت کنند.

• مدیریت امنیت موبایل: با اجرای سیاست های امنیتی Wi-Fi ، VPN ، ایمیل و غیره از داده های شرکت محافظت کنید و دستگاه های از دست رفته را بیابید ، قفل و پاک کنید. با خیال راحت توزیع ، ذخیره و مشاهده محتوا.

• مدیریت مدرن: برنامه های فروشگاه Windows را توزیع کنید. مدیریت کانتینر ، ایمیل ، حالت کیوسک و امنیت؛ و سایر کارهای مدیریت Windows 10 و macOS را انجام دهید.

• کنترل از راه دور: با استفاده از تماس ویدیویی ، چت (گفتگوی آنلاین) و انتقال پرونده ، نقاط انتهایی از راه دور را کنترل کنید.

• استقرار و تصویربرداری سیستم عامل: تصویربرداری و استقرار خودکار دیسک.

ManageEngine به مشاغل کمک می کند تا هزینه های زیرساخت IT را کاهش دهند و به راندمان عملیاتی دست یابند. برای یک شرکت با ۱۰،۰۰۰ دستگاه و ۵۰ تکنسین ، این شرکت می خواهد ۷۰ درصد هزینه های عملیاتی را با استفاده از ManageEngine پس انداز کند. ما را امتحان کنید!

مدیریت بیش از ۸۰۰۰،۰۰۰ نقطه انتهایی و کمک به ۶۵،۰۰۰+ متخصص IT در بیش از یک دهه در ۱۸۵ کشور ، امروز ۹ شرکت از هر ۱۰ شرکت ۱۰۰ Fortune به مدیریت ENE اعتماد دارند.

مطلب مرتبط:  آتش نشانان فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست