مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
نوامبر 15, 2019
مدیریت خدمات در مقابل مدیریت فرآیندهای تجاری

مدیریت خدمات در مقابل مدیریت فرآیندهای تجاری

مدیریت خدمات در مقابل مدیریت فرآیندهای تجاری یکی از اصلی ترین چالش های کسب و کار در همه ابعاد، چگونگی مدیریت بهتر فرایندها و خدمات آنهاست. […]
نوامبر 9, 2019
مزایای مدیریت خدمات سازمانی

مزایای مدیریت خدمات سازمانی

مزایای مدیریت خدمات سازمانی اگرچه دیر، اما بالاخره بسیاری از فناوری اطلاعات سازمان ها پذیرفتند که بهترین روش برای ارایه خدمات استفاده از رویکرد ITSM است، […]
نوامبر 4, 2019
چرا انفورماتیک سازمان‌ها از نرم‌افزار اتوماسیون‌اداری استفاده می‌کنند!؟

چرا انفورماتیک سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده میکنند!؟

چرا انفورماتیک سازمان ها از نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده میکنند!؟ از زمان ظهور کامپیوترها، لزوم خودکارسازی بسیاری از کارهای دست و پا گیر و سنتی […]
اکتبر 6, 2019
تفاوت CRM و ITIL

مقایسه راهکارCRM با راهکار ITIL

مقایسه راهکارCRM با راهکار ITIL چیزی که اغلب در جلساتی که از برخی مدیران  و کارشناسان فناوری اطلاعات می شنوم این است که راهکار مدیریت خدمات […]
سپتامبر 17, 2019
ITIL‌ فقط برای IT نیست...!

ITIL فقط برای IT نیست!

ITIL فقط برای IT نیست! تا قبل از عرضه به‌روش‌های ITIL- واحد IT هم شبیه تمام واحدهای خدماتی از سایر روشهای مرسوم برای ارایه خدمات خود […]
سپتامبر 15, 2019
پورتال سلف سرویس چیست، کاربرد و مزایای آن کدامند؟

پورتال سلف سرویس چیست، کاربرد و مزایای آن کدامند؟

پورتال سلف سرویس چیست، کاربرد و مزایای آن کدامند؟ برای مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند یک استراتژی یا راهبرد بلندمدت هستیم نام این استراتژی ITSM […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست