مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
آگوست 7, 2023
مدیریت استقرار

تمرینات مدیریت فنی/ مدیریت استقرار

تمرینات مدیریت فنی در ITIL4 : مدیریت استقرار تمرینات مدیریت فنی/ مدیریت استقرار تمرینات مدیریت فنی شامل ۳ تمرین است که برای همه خدمات در نظر […]
آگوست 7, 2023
اعتبارسنجی و آزمایش خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ اعتبارسنجی و آزمایش خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ اعتبارسنجی و آزمایش خدمات تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت خدمات/ اعتبارسنجی و آزمایش خدمات تمرینات مدیریت خدمات شامل ۱۷ تمرین است که […]
آگوست 6, 2023
امتیازات صفر دائم چیست؟

امتیازات صفر دائم چیست؟

امتیازات صفر دائم چیست؟ Zero Standing Privileges (ZSP) یک اصطلاح امنیتی IT است که به امتیازات دسترسی یا حقوق دائمی اشاره دارد. در اصل توسط گارتنر […]
آگوست 6, 2023
مدیریت درخواست خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت درخواست خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت درخواست خدمات تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت درخواست خدمات تمرینات مدیریت خدمات شامل ۱۷ تمرین است که برای تمام […]
آگوست 5, 2023
راز چیست و مدیریت اسرار چگونه است؟

راز چیست؟

درDevSecOps  و شیوه‌های مهندسی، اصطلاح اسرار معمولاً به اعتبار دیجیتال مانند نام کاربری، رمزهای عبور، عبارات عبور، توکن های auth، کلیدهای SSH، گواهینامه‌های SSL / TLS […]
آگوست 5, 2023
تمرینات مدیریت خدمات در ITIL4 - قسمت چهاردهم: سرویس دسک مدیریت سطح خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت سطح خدمات

تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت سطح خدمات تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت خدمات/ مدیریت سطح خدمات تمرینات مدیریت خدمات شامل ۱۷ تمرین است که برای تمام […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست