مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
ژوئن 16, 2023
پیاده‌سازی چارچوب ITIL به روش دیکتاتوری یا دموکراسی؟

پیاده‌سازی چارچوب ITIL به روش دیکتاتوری یا دموکراسی؟

پیاده‌سازی چارچوب ITIL به روش دیکتاتوری یا دموکراسی؟  چارچوب ITIL، مخفف کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات، مجموعه‌ای از بهترین تمرینات برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است. این […]
ژوئن 14, 2023
فوریت چیست و تأثیر آن در موفقیت!

فوریت و تأثیر آن در موفقیت!

فوریت چیست و تأثیر آن در موفقیت! فوریت یعنی اقدام سریع و درست نقطه‌‌مقابل تعلل است. به عبارتی فوریت به معنای انجام دادن عمل در اولین […]
ژوئن 13, 2023
استفاده از AIOps در مدیریت خدمات

استفاده از AIOps در مدیریت خدمات

AIOps چیست؟ AIOps مخفف عبارت Artificial Intelligence for IT Operations است یا هوش مصنوعی برای عملیات فناوری اطلاعات. بعبارتی این اصطلاح، بکارگیری استفاده از AI به […]
ژوئن 6, 2023
تسلط بر مدیریت تغییر سازمانی در ITIL4 با مدل ۸ مرحله‌ای جان پی کوتر

تسلط بر مدیریت تغییر سازمانی در ITIL4 با مدل ۸ مرحله‌ای جان پی کوتر

تسلط بر مدیریت تغییر سازمانی در ITIL4 با مدل ۸ مرحله‌ای جان پی کوتر آلبرت انیشتین جمله زیبایی دارد که گفته: “معیار هوش، توانایی تغییر است.” […]
ژوئن 3, 2023
مانیتورینگ و مدیریت رویداد در ITIL4 برای مدیران فناوری اطلاعات

مانیتورینگ و مدیریت رویداد در ITIL4  برای مدیران فناوری اطلاعات

مانیتورینگ و مدیریت رویداد در ITIL4 برای مدیران فناوری اطلاعات مدیران فناوری اطلاعات در حفظ خدمات و زیرساخت‌های با کارایی بالا برای سازمان‌های خود با چالش‌های […]
می 21, 2023
سرویس دسک برای مدیرعامل!

سرویس دسک برای مدیرعامل‌!

مزایای سرویس دسک برای مدیران عامل مدیرعامل هستید؟ این مطلب برای شماست. خیلی از مدیران‌عامل یا از چیزی بنام سرویس دسک اطلاع ندارند یا آنانی که […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست