فوریت چیست و تأثیر آن در موفقیت!

فوریت یعنی اقدام سریع و درست نقطه‌‌مقابل تعلل است. به عبارتی فوریت به معنای انجام دادن عمل در اولین زمان ممکن است، یا انجام کاری که بدون مهلت باشد. وقتی احساس فوریت می‌کنیم، می‌توانیم انرژی خود را متمرکز کنیم و کارها را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهیم.

فوریت، یک نقطه‌ی حیاتی در زندگی است و دقیقاً یک رویکرد مبتنی بر زمان است! مثلاً کسی که تصادف کرده، هیچ کار دیگری مهم‌تر و فوری‌تر از نجات جان او نیست. به عبارتی یک اتفاق گوارا یا ناگوار می‌تواند به شما احساس اضطرار و فوریت ‌دهد.

در دنیای پرسرعت امروز، داشتن احساس فوریت بسیار مهم است اگر می‌خواهید در هر کاری که انجام می‌دهید به موفقیت برسید، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای، داشتن توانایی انجام سریع و قاطعانه‌ی یک تصمیم می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند. در این مطلب جذاب، به رابطه‌ی بین احساس فوریت و موفقیت و اینکه چگونه می‌توانید این ویژگی را در خود پرورش دهید، خواهم پرداخت.

چرا فوریت مهم است؟

فوریت مهم است چون با موفقیت گره‌خورده. وقتی نوبت به دستیابی به موفقیت می‌رسد، عوامل متعددی نقش دارند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها داشتن احساس فوریت است. بدون احساس فوریت، ممکن است متوجه شوید که دائماً عقب می‌مانید و یا در هنگام تلاش برای همگام شدن با همکاران و رقبا درجا می‌زنید. با پرورش احساس فوریت، در شرایطی قرار می‌گیرید که برای هر چیزی که پیش می‌آید، فعال‌تر و آماده‌تر خود را نشان خواهید داد.

فوریت، همچنین شما را مجبور می‌کند تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. بخصوص هنگامی‌که می‌دانید زمان، محدود است، به‌احتمال‌زیاد کارهای خود را اولویت‌بندی می‌کنید و مطمئن می‌شوید که وقت خود را صرف چیزهایی می‌کنید که شما را به سمت اهدافتان هدایت می‌کند. این نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به موفقیت برسید، بلکه از حواس‌پرتی‌ها جلوگیری می‌شود و کاری می‌کند از مسیر خارج نشوید.

مطلب مرتبط : چرا کارشناسان پشتیبانی ترک کار می‌کنند؟

چگونه فوریت منجر به موفقیت می‌شود؟

داشتن احساس فوریت می‌تواند به شما در دستیابی به موفقیت از طرق مختلف کمک کند. به عبارتی شما در یک شرایطی قرار می‌گیرید که سریع‌تر اقدام می‌کنید. وقتی فرصت‌ها پیش می‌آیند، کسانی که سریع عمل می‌کنند، اغلب کسانی هستند که از مزایای آن بهره می‌برند.

خواه از فرصتی در حرفه خود استفاده کنید یا در جهت دستیابی به یک هدف شخصی قدم بردارید، داشتن احساس فوریت به شما امکان می‌دهد قبل از اینکه خیلی دیر شود اقدام کنید!

فوریت همچنین به پرورش نوآوری و خلاقیت کمک می‌کند. وقتی با ضرب‌الاجل‌های سخت یا موقعیت‌های چالش‌برانگیز مواجه می‌شویم، مغز ما مجبور می‌شود خارج از چارچوب فکر کند و راه‌حل‌های خلاقانه ارائه دهد. با پذیرش اضطرار، خود را به روی ایده‌ها و راه‌های جدیدی برای انجام کارهایی باز می‌کنیم که شاید در غیر این صورت فکرش را نمی‌کردیم.

چگونه حس فوریت را پرورش دهیم؟

اگر شما فردی هستید که تمایل دارید کارها را تا آخرین لحظه به تعویق بیندازید، پرورش حس فوریت ممکن است به‌طور طبیعی برای شما پیش نیاید. بااین‌حال، تعدادی کار وجود دارد که می‌توانید برای کمک به رشد این ویژگی در خودتان انجام دهید.

  • ضرب‌الاجل زمانی تعیین کنید:

با تعیین ضرب‌الاجل برای خود شروع کنید، حتی اگر مصنوعی باشند. با دادن یک هدف مشخص برای کار کردن، احتمال بیشتری وجود دارد که اقدام کنید و به سمت اهداف خود پیشرفت کنید. همچنین می‌توانید اهداف بزرگ‌تر را به وظایف کوچک‌تر و قابل مدیریت‌تر تقسیم کنید. این کار نه‌تنها باعث می‌شود کار در دستتان کمتر دلهره‌آور به نظر برسد، بلکه به شما کمک می‌کند در مسیر خود بمانید و در طول زمان پیشرفت ثابتی داشته باشید. تعیین ضرب‌الاجل‌های مشخص برای خود و تیمتان به ایجاد حس مسئولیت‌پذیری کمک می‌کند که می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد و همه را بر روی اهداف خود متمرکز کند. بااین‌حال، هنگام تعیین ضرب‌الاجل‌ها واقع‌بین باشید اگر این ضرب‌الاجل‌ها خیلی فشرده یا غیرواقعی باشند، می‌تواند منجر به فرسودگی شغلی شود و درنهایت منجر به کیفیت پایین‌تر کار شود.

  • با افرادی که این حس مشترک را دارند در تعامل باشید:

راه دیگری برای پرورش اضطرار و فوریت این است که خود را با افرادی که این ویژگی مشترک را دارند محاصره کنید. با قرار گرفتن در کنار دیگرانی که انگیزه‌هایی برای موفقیت دارند، الهام می‌گیرید و سخت‌تر به خودتان فشار خواهید آورد تا شبیه آنان و یا برتر از آنان شوید و از قافله عقب نمایند. همچنین می‌توانید به دنبال مربیان یا اساتیدی باشید که می‌توانند به شما کمک کنند تا در این مسیر پاسخگو باشید و راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند. داشتن ارتباط و تعامل با افراد، بدان معناست که اهمیت و تأثیر هر تغییری را که در حال انجام است را می‌توانید به‌وضوح بیان کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که همه افراد درگیر نقش‌ها و مسئولیت‌های خود را درک می‌کنند. وقتی همه نقش خود را در این فرآیند درک کنند، سرمایه‌گذاری بیشتری برای دستیابی به موفقیت می‌کنند.

علاوه بر این، ارتباط مؤثر به معنای ارائه به‌روزرسانی منظم در مورد پیشرفت به سمت اهداف و شفاف ماندن در مورد هرگونه چالش یا شکستی است که در طول مسیر با آن مواجه می‌شوید. این به حفظ انگیزه و روحیه‌ی شما کمک می‌کند و تضمین می‌کند که تلاش‌ها به‌جای تمرکز بر موانع، بر یافتن راه‌حل‌ها متمرکز است.

  • وظایف را اولویت‌بندی کنید:

اولویت‌بندی وظایف نیز یکی دیگر از جنبه‌های مهم ایجاد فوریت است. با تشخیص اینکه کدام وظایف مهم‌تر هستند و ابتدا روی آن‌ها تمرکز کنید، می‌توانید احساس فوریت ایجاد کنید که شما را به جلو سوق می‌دهد. این نه‌تنها به تکمیل به‌موقع وظایف حیاتی کمک می‌کند، بلکه حرکتی را ایجاد می‌کند که به سایر زمینه‌ها منتقل می‌شود.

  • موفقیت‌های کوچک را جشن بگیرید:

درنهایت، جشن گرفتن موفقیت‌های کوچک می‌تواند به ایجاد حس فوریت با ایجاد حس شتاب و رضایت کمک کند. این می‌تواند به‌سادگی در تأیید تکمیل یک نقطه عطف یا شناسایی مشارکت اعضای تیمی باشد که بالاتر و فراتر رفته‌اند. جشن گرفتن موفقیت‌های کوچک می‌تواند به ایجاد اعتمادبه‌نفس و انگیزه کمک کند و درعین‌حال فرهنگ مثبت اندیشی و همکاری را نیز تقویت می‌کند.

مقاله مرتبط: چگونه هوشمندتر کار کنیم؟

فوریت در ITIL

همان‌طور که بارها گفتم چارچوب ITIL‌ یک رویکرد ماشینی یا فناورانه نیست بلکه یک درک انسانی است و هر آنچه در این چارچوب گنجانده‌شده برای افزایش دید و پرورش ذهن شماست تا موفقیت سازمان و البته خود را رقم بزنید.

اگر می‌خواهید در دنیای پرسرعت امروز به موفقیت برسید، داشتن احساس فوریت بسیار مهم است. با پذیرش فوریت و اقدام سریع، خود را در موقعیت موفقیت قرار می‌دهید و فرصت‌ها و ایده‌های جدید را باز می‌کنید. بنابراین، اگر شما فردی هستید که با تعویق کار دست‌وپنجه نرم می‌کنید یا تمایل دارید کارها را تا آخرین لحظه به تعویق بیندازید، از همین امروز شروع به پرورش حس فوریت کنید!

احساس فوریت برای اجرای موفقیت‌آمیز تغییرات ضروری است. با تعیین ضرب‌الاجل‌های مشخص، اولویت‌بندی وظایف، برقراری ارتباط مؤثر و جشن گرفتن پیروزی‌های کوچک، می‌توانید انگیزه‌ی لازم برای غلبه بر هر مانعی و رسیدن به اهداف، خود را پرورش دهید. بنابراین، دفعه بعد که با تغییر مواجه شدید – چه بزرگ باشد چه کوچک – به یاد داشته باشید که از آن احساس فوریت برای ایجاد موفقیت استفاده کنید.

فوریت در مدیریت حوادث

حادثه یعنی رخداد بدون هشدار(!) که می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. بنابراین، حصول اطمینان از اینکه حوادث در سریع‌ترین زمان ممکن حل‌وفصل می‌شوند بسیار مهم است. اگر سازمان شما در هنگام مواجهه با حوادث با فوریت برخورد نکند، ممکن است درنهایت با مسائل مهم‌تری روبرو شود. تصور کنید یک حادثه برای مدت طولانی باقی بماند این مبدل به یک درد مزمن می‌شود که بعدها درمان هم برایش کارساز نیست. بنابراین شبیه کسی که از بیماری مهلکی رنج می‌برد اگر با قید فوریت به حادثه‌ی او نپردازید درنتیجه با یک مرگ یا خاموشی کامل مواجه می‌شوید.

دردناک است نه؟ بله! اما راه‌حل چیست؟

باید فرآیندهایی را تنظیم کنید که از رسیدگی سریع به حوادث اطمینان حاصل کنند. زمانی که حادثه‌ای گزارش می‌شود، زنگ هشدار باید به صدا درآید. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که منابع صحیح تخصیص داده‌شده‌اند و همه افراد درگیر در یک نقطه متمرکز هستند. همچنین به اولویت‌بندی حوادث بر اساس شدت آن‌ها کمک می‌کند.

فوریت در مدیریت مشکل

پس از رسیدگی به یک حادثه، ضروری است که به علت اصلی آن بپردازیم. اغلب این به معنای عقب‌نشینی و نگاه کردن به تصویر بزرگ‌تر با انجام تحقیقات یا تجزیه‌وتحلیل علت ریشه (RCA) است. این فرآیند ممکن است زمان ببرد، اما اطمینان از عدم بروز مشکلات در آینده بسیار مهم است.

فوریت در مدیریت مشکل به همان اندازه در مدیریت حوادث مهم است. پس از شناسایی یک مشکل، تنها ننشینید و منتظر تکرار آن نباشید. باید علت ریشه‌ای آن مشکل در رأس همه‌چیز قرار بگیرید و قبل از اینکه اهمیت بیشتری پیدا کند، آن را حل کنید.

فوریت در مدیریت تغییر

فقط حوادث یا مشکلات غیرمنتظره نیستند که نیاز به‌فوریت دارند. بلکه تغییر نیز فوریت دارد و البته فوریت، نیز منجر به تغییر می‌شود!

وقتی نوبت به اعمال تغییرات می‌رسد، چه در محل کار و چه در زندگی شخصی شما، داشتن احساس فوریت بسیار اثرگذار است چه در موفقیت تغییر و چه در مقابله با مقاومت در برابر تغییر.

درواقع فوریت، در بسیاری از مواقع مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده بین موفقیت و شکست تغییرات است. اما چطور؟

به بیان ساده، احساس فوریت چیزی است که به شما انگیزه لازم برای عبور از مقاومت، غلبه بر موانع و رسیدن به اهدافتان را می‌دهد. این چیزی است که به شما امکان می‌دهد تمرکز خود را حفظ کنید، باانگیزه بمانید و در رویکرد خود فعال باشید. بدون اضطرار، راحت می‌توان از خود راضی شد و اجازه داد همه‌چیز از بین برود آنهم زمانی که خیلی دیر شده است.

چه در حال معرفی سخت‌افزار یا نرم‌افزار جدید به سازمان خود باشید یا تغییراتی در فرآیندها یا رویه‌ها ایجاد کنید، باید رویکردی ساختارمند براساس فوریت داشته باشید.

هنگام ایجاد تغییر، بسیار مهم است که همه افراد درگیر بفهمند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و تن دادن به چنین تغییری، چگونه بر کار روزمره آن‌ها تأثیر می‌گذارد؟ اینجاست که فوریت مطرح می‌شود. اگر تغییرات طول بکشد، مردم ممکن است متوجه نشوند که چه اتفاقی در حال وقوع است و چرا. این می‌تواند منجر به مقاومت و حتی خصومت نسبت به تغییر شود. بنابراین، مطمئن شوید که تغییرات به‌وضوح بیان‌شده است، و همه می‌دانند که چه اتفاقی قرار است با اجرای آن بیفتد.

درنتیجه فوریت در مدیریت حوادث، مدیریت مشکل و مدیریت تغییر حضور چشمگیری دارد و بسیار مهم است. برای جلوگیری از مشکلات بزرگ‌تر، باید با حوادث به‌سرعت برخورد کرد. مدیریت مشکل نیاز به‌فوریت دارد تا اطمینان حاصل شود که علل ریشه‌ای قبل از بروز مجدد مشکلات برطرف شده است. درنهایت، مدیریت تغییر نیاز به‌فوریت دارد تا اطمینان حاصل شود که همه در یک نقطه گوش‌به‌زنگ هستند و متوجه می‌شوند که چه اتفاقی می‌افتد.

 به یاد داشته باشید، زمان، خیلی خیلی مهم است!

مقاله مرتبط: تسلط بر مدیریت تغییر با مدل هشت مرحله‌ای کوتر

اهمیت فوریت در ITIL

در دنیای ITIL (کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات)، فوریت، همه‌چیز است. همگام شدن با محیط سریع فناوری کار آسانی نیست، و گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که همیشه در حال بازی کردن هستید. به همین دلیل است که فوریت، بخش مهمی از ITIL است که ما را از سایر روش‌ها متمایز می‌کند و ما را سرپا نگه می‌دارد.

چرا فوریت در ITIL اهمیت دارد؟

فوریت جزء مهم ITIL است زیرا به ما کمک می‌کند از بازی جلوتر بمانیم. وقتی صحبت از ITIL می‌شود، دو دلیل اصلی برای اهمیت فوریت وجود دارد: سرعت و مسئولیت‌پذیری. هرچه سریع‌تر بتوانیم به مسائل پاسخ دهیم، مجهزتر خواهیم بود تا از مشکلات بزرگ در مسیر جلوگیری کنیم. هنگام کار در ITIL نیز مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی بسیار مهم است زیرا ما با اطلاعات حساسی سروکار داریم که باید به‌طور کارآمد و ایمن مدیریت شوند.

وقتی بتوانیم به مسائل با سرعت و کارآمدی بالا پاسخ دهیم، می‌توانیم از تبدیل‌شدن آن‌ها به مشکلات بزرگ در مسیر جلوگیری کنیم. یکی از راه‌هایی که ITIL فوریت را تضمین می‌کند، استفاده از قراردادهای سطح خدمات (SLA) است. این توافقنامه‌ها اهداف خاصی را برای زمان پاسخ و زمان حل تعیین می‌کنند، بنابراین همه می‌دانند دقیقاً چه انتظاری از آن‌ها می‌رود. وجود این نوع ساختار کمک می‌کند تا همه مسئول باشند و اطمینان حاصل شود که هیچ‌چیز از بین نمی‌رود.

بنابراین اگر به دنبال پیشرفت در دنیای ITIL هستید، به یاد داشته باشید: فوریت، همه‌چیز است! اطمینان حاصل کنید که همیشه سرعت و مسئولیت‌پذیری را در کار خود در اولویت قرار داده‌اید و به‌خوبی در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

کندوکاو فوریت در SLA ها

بیایید نگاهی دقیق‌تر به توافق‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) و چگونگی کمک به افزایش فوریت در ITIL بیندازیم.

SLAها اساساً قراردادهایی بین ارائه‌دهندگان خدمات و مشتریان آن‌ها هستند که اهداف خاصی را برای عملکرد و در دسترس بودن مشخص می‌کنند. این اهداف می‌تواند شامل زمان پاسخ، زمان وضوح، درصد زمان آپدیت و موارد دیگر باشد.

با قرار دادن این اهداف در ترازو، همه افراد درگیر دقیقاً می‌دانند که از آن‌ها چه انتظاری می‌رود. اگر یک هدف محقق نشود، عواقبی مانند جریمه‌های مالی یا حتی فسخ قرارداد وجود دارد. این به همه کمک می‌کند تا برای رسیدن به اهداف خود پاسخگو باشند و انگیزه لازم را نیز داشته باشند.

اما SLA ها فقط مربوط به مسئولیت‌پذیری نیستند. آن‌ها همچنین با تعریف فرآیندها و گردشکار به افزایش کارایی کمک می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، اگر یک مشتری مشکلی را گزارش کند، باید اقدامات خاصی وجود داشته باشد که ارائه‌دهنده خدمات برای رسیدگی به آن انجام می‌دهد – از ثبت مشکل در سیستم فروش تا سطح تشدید آن به اعضای تیم مناسب.

این نوع ساختار کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌چیز از بین نمی‌رود و به‌موقع به مسائل رسیدگی می‌شود. و هنگامی‌که مسائل به‌سرعت موردتوجه قرار می‌گیرند، می‌توان از مشکلات عمده در این راه جلوگیری کرد.

ایجاد فوریت از طریق اتوماسیو‌ن‌سازی

علاوه بر تعیین زمان فوریت در حوادث، مشکلاتت، تغییرات و SLA، راه دیگری که ITIL باعث ایجاد فوریت می‌شود از طریق خودکارسازی است. با خودکارسازی وظایف و گردش‌کارهای رایج، می‌توانیم زمان خود را برای تمرکز روی چیزهای مهم‌تر آزاد کنیم – مانند رسیدگی به مسائل فوری.

به‌عنوان‌مثال، فرض کنید یک هشدار دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه یکی از سرورهای شما در حال استفاده از CPU بالایی است. به‌جای اینکه به‌صورت دستی وارد سرور شوید و خودتان مشکل را عیب‌یابی کنید، می‌توانید از ابزارهای خودکارسازی برای افزایش خودکار منابع یا اطلاع دادن به اعضای تیم مناسب استفاده کنید. استفاده از AIOps می‌تواند نقش مهم‌تری در مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات با هوش مصنوعی ایفا کند.

با خودکارسازی کارهای روتین مانند این، می‌توانیم زمان پاسخگویی را کاهش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مسائل فوری در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شوند.

فوریت، جز لاینفکی ازITIL است. با اولویت‌بندی سرعت و مسئولیت‌پذیری از طریق ابزارهایی مانند SLA و اتوماسیون، می‌توانیم از بازی عقب نمانیم و از مشکلات بزرگ در مسیر جلوگیری کنیم. بنابراین اگر به دنبال موفقیت در ITIL هستید، مطمئن شوید که همیشه فوریت را در ذهن خود نگه می‌دارید.

شاخص‌های تعریف فوریت

برگردیم به اول بحث!

چه در محل کار، چه در زندگی شخصی یا صرفاً در گفتگوهای گذرا باید بتوانید با فوریت ارتباط خوبی برقرار کنید. به عبارتی باید بدانید که چگونه می‌توانید تشخیص دهید آیا چیزی واقعاً فوری است یا می‌تواند صبر کند؟ اول و مهم‌تر از همه، بیایید منظورمان از فوریت را تعریف کنیم. در اصل، فوریت به موقعیتی اشاره دارد که نیاز به توجه یا اقدام فوری دارد. این چیزی است که به‌سادگی نمی‌توان منتظر ماند و باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود تا از عواقب منفی جلوگیری شود.

اکنون‌که درک بهتری از معنای اضطرار داریم، بیایید نگاهی به برخی از شاخص‌های رایج شرایط اضطراری بیندازیم. درحالی‌که ممکن است تعریف همه افراد از فوریت نسبت به شرایط و اولویت‌های فردی آن‌ها کمی متفاوت باشد، برخی از نشانه‌های کلی وجود دارد که اکثر مردم موافق هستند که یک موقعیت نیاز به توجه فوری دارد.

  1. حساسیت به زمان

یکی از بارزترین شاخص‌های فوریت، حساسیت زمانی است. اگر یک ضرب‌الاجل در پیش است یا یک کار حساس به زمان وجود دارد که باید تکمیل شود، معمولاً به این معنی است که فوری است. این می‌تواند هر چیزی باشد، از ارائه یک گزارش مهم در محل کار گرفته تا رساندن یک مصدوم به بیمارستان یا انتقال خودرو به مکانیک قبل از خرابی.

  • پیامدهای بالقوه

یکی دیگر از شاخص‌های تشخیص فوریت، پیامدهای بالقوه عدم اقدام فوری است. به‌عنوان‌مثال، اگر درد قفسه سینه و تنگی نفس را تجربه می‌کنید، فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید زیرا عدم انجام این کار می‌تواند منجر به عوارض جدی سلامتی یا حتی مرگ شود.

  • تأثیر بر دیگران

گاهی اوقات فوریت فقط به نیازهای شخصی ما مربوط نمی‌شود. همچنین می‌تواند بر دیگران اطراف ما تأثیر بگذارد. به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک کارفرما هستید و یکی از کارمندان شما با یک موضوع فوری شخصی دست‌وپنجه نرم می‌کند، صرف وقت برای ارائه پشتیبانی از او و تخصیص منابع ممکن است فوری باشد زیرا عدم انجام این کار می‌تواند بر رفاه و به‌طور بالقوه حتی شغل و کارایی آن‌ها تأثیر منفی بگذارد.

  • حس فشار

درنهایت، اضطرار اغلب با احساس فشار یا استرس نیز همراه است. ممکن است هنگام مواجهه با یک موضوع فوری احساس فوریت شدیدی داشته باشید، حتی اگر نتوانید انگشت خود را در مورد اینکه چرا دقیقاً این‌قدر مهم است نشانه بگیرید.

این احساس فشار می‌تواند نشانگر خوبی باشد که چیزی فوری است و باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

سخن پایانی

فوریت اصطلاحی است که همه‌جا در زندگی روزمره ما رایج شده است، و فقط مربوط به ITIL نیست. فوریت با موفقیت ارتباط تنگاتنگی دارد. لذا درک معنای واقعی آن و چگونگی شناسایی شاخص‌های موقعیت‌های فوری، مهم است. حساسیت به زمان، پیامدهای بالقوه، تأثیر بر دیگران و احساس فشار، همه نشانه‌های رایجی هستند که نشان می‌دهند چیزی نیاز به توجه فوری دارد. با شناخت این شاخص‌ها و پاسخگویی به آن، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که مسائل فوری به‌سرعت و به‌طور مؤثر رسیدگی می‌شوند.

جملاتی از بزرگان در خصوص فوریت!

اگرچه ما خوش‌بین هستیم، اما باید هوشیار باشیم و احساس فوریت را حفظ کنیم.

جف بزوس

شما به‌اندازه‌ای که فکر می‌کنید وقت ندارید. باید جوری رفتار کنید که انگار همیشه یک احساس فوریت وجود دارد!

اریک توماس

سریع حرکت کن. احساس فوریت تنها چیزی است که می‌توانید توسعه دهید تا شما را از دیگران متمایز می‌کند. وقتی ایده‌ی خوبی به دست آوردید، همین حالا آن را انجام دهید.

برایان تریسی

بدون احساس فوریت، میل، ارزش خود را از دست می‌دهد.

جیم ران

ما باید با احساس فوریت زندگی کنیم تا یک دقیقه هم تلف نشود.

لس براوان

هادی احمدی

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] اگرچه خوب نیست اما در زمان‌های بحرانی لازم است! زیرا فوریت با موفقیت در ارتباط […]

trackback

[…] فوریت و ارتباط آن با موفقیت […]

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x