مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
می 10, 2023
سیستم ارزش خدمات (SVS) چیست؟

سیستم ارزش خدمات (SVS) چیست؟

۳٫۱ بررسی اجمالی سیستم ارزش خدمات (SVS) ارزش خدمات تمام آن چیزی است که ITIL4 بر آن بنا نهاده شده. تجسم و ایجاد سیستم ارزش خدمات […]
می 10, 2023
مفاهیم کلیدی مدیریت خدمات IT

مفاهیم کلیدی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

مفاهیم کلیدی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات چیزی که اکثر مدیران و متخصصان فناوری اطلاعات از آن غافلند درک مشترک مفاهیم کلیدی در ارایه خدمات فناوری است.دراین […]
می 10, 2023
مدیریت در دسترس‌پذیری چیست؟

مدیریت در دسترس‌پذیری چیست؟

تمرین مدیریت در دسترس‌پذیری در  ITIL4 از آنجایی که کسب‌وکارها برای هدایت عملیات خود به فناوری تکیه می‌کنند، نمی‌توان اهمیت حفظ سطح بالایی از دسترسی به […]
می 9, 2023
مقایسه Servicedesk Jira و ManageEngine Servicedesk Plus کدام یک برای نیازهای تجاری شما بهتر است؟

مقایسه Servicedesk Jira و ManageEngine Servicedesk Plus کدام یک برای نیازهای تجاری شما بهتر است؟

مقایسه Servicedesk Jira و ManageEngine Servicedesk Plus کدام یک برای نیازهای تجاری شما بهتر است؟ یکی از ابهامات انتخاب ابزار درست بین مدیران فناوری اطلاعات، این […]
می 8, 2023
محدودیت‌های ITIL v4 درک معایب و چالش‌ها و اینکه چگونه بر آنها غلبه کنیم؟

محدودیت‌های ITIL v4 درک معایب و چالش‌ها و اینکه چگونه بر آنها غلبه کنیم؟

محدودیت‌های ITIL v4 درک معایب و چالش‌ها و اینکه چگونه بر آنها غلبه کنیم؟ پیاده‌سازی موفق پروژه هایی چون چارچوب ITIL کمتر از شکستن شاخ غول […]
می 8, 2023
مولفه‌های حفظ کارکنان و محاسبه آن برای جلوگیری از ریزش با استراتژی ITIL

مولفه‌های حفظ کارکنان و محاسبه آن برای جلوگیری از ریزش با استراتژی ITIL

به حداکثر رساندن حفظ کارکنان IT: راهنمای نحوه محاسبه و استفاده از استراتژی‌های موثر ITIL آنچه که به‌وفور در اکثر نیروهای سازمان دیده می‌شود چند چیز […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست