مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
آوریل 16, 2021
پشتیبانی مراکز داده

دیوار بزرگ چین در فناوری اطلاعات سازمان

دیوار بزرگ چین در فناوری اطلاعات سازمان هرگاه مستقیماً درگیر یک سازمان اسم و رسم‌دار می‌شوم چیزهای آزار دهنده‌ای را می‌‌بینم که بعنوان یک نویسنده، فعال […]
آوریل 6, 2021
الگوریتم مدیریت خدمات و مولفه‌های خدمت

الگوریتم مدیریت خدمات و مولفه‌های خدمت

الگوریتم مدیریت خدمات و مولفه‌های خدمت برای بسیاری از کارجویان و البته متخصصین فناوری اطلاعات چالشی که همیشه مطرح است این است که در کدام حوزه‌ی […]
مارس 4, 2021
راهکارهایی برای کاهش نرخ خرابی‌های اعلام شده توسط کاربران

راهکارهایی برای کاهش نرخ خرابی‌های اعلام شده توسط کاربران

راهکارهایی برای کاهش نرخ خرابی‌های اعلام شده توسط کاربران ترافیک روزانه‌ی تعداد درخواست‌های کاربران علاوه بر اینکه انرژی‌بر است سبب کاهش خلاقیت کارکنان فناوری اطلاعات نیز […]
فوریه 5, 2021
قابلیت تغییر در ITIL4

تمرین قابلیت تغییر در ITIL4

قابلیت تغییر در ITIL4 خوشبختانه بنیاد سازندگان  ITIL 4 به اندازه کافی آزاد بودند تا بتوانند برخی از یادگیری‌های مهم جنبش DevOps را با چارچوب ITIL […]
نوامبر 20, 2020
هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر

هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر

هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر بسیاری از تغییرات برای ارزیابی و برنامه‌ریزی اجرا نیازمند کسب مجوز و تاییدیه‌های فنی و مدیریتی هستند. به […]
نوامبر 5, 2020
چالش‌های ITIL و راهکارها

چالش‌های ITIL و راهکارهای مقابله با آن

چالش‌های ITIL و راهکارها کلی وقت و انرژی می‌گذارید اما هنوز نمی‌توانید ITIL و مفهوم سرویس را در سازمان جا بندازید و کاربران و کارشناسان را […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست