ITIL محبوب‌ترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات


کسب و کار خود را با استانداردهای دنیا هماهنگ کنید و ITIL را با مدانت بصورت همزمان کاربردی و نظری بیاموزید...!

درخواست جلسه درخواست آموزش ITIL بانک پرسش و پاسخ ITIL دانلود و ارزیابی ابزار پیاده‌سازی
کسب و کارهای امروزی که در ارایه محصول یا خدمت فعالیت می کنند بدوت داشتن چارچوب و ابزار ITIL در میان مدت با هزینه های سرسام آوری در مدیریت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات مواجه می شوند در این بین چارچوب ITIL آمده تا شما را از تمامی دغدغه ها برهاند

بهترین تجربیات مدیران موفق جهان را به کسب و کار خود دعوت کنید

فرایندهای ITIL

ITIL دارای 5 مرحله اصلی و 25 فرایند زیرمجموعه این مراحل است که چرخه حیات یک خدمت را در سازمان تداعی می بخشد اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی فرایندها را از اینجا بخوانید
مدیریت رخداد9

مديريت رخداد

نگهداری رخدادها و درخواست های کاربران، واگذاری درخواست بصورت خودکار و یا دستی و یا موضوعی، نمایش زمان حل و فصل درخواست و قوانین انجام درخواست
problem8

مديريت مشکلات

ایجاد مشکل، پیوست رخدادها تکراری به مشکل، حفظ سوابق حل مشکل و بستن درخواست های تکراری بصورت خودکار، امکان پیوست کردن پروژه به مشکل
change10

مديريت تغييرات

تولید گردشکارهای مختلف برای مدیریت تغییر، امکان تصویب تغییر توسط هیات مشاورین تغییر، نظارت، ردیابی و پیاده سازی کلیه فرم ها و فرایندهای تغییر در سازمان
contract7

مديريت مالی

فرایندهای تایید و پرداخت سفارشات خرید و ارزش گذاری کلیه اقلام CIها و خدمات کسب و کار،هزینه های نفر ساعت کارشناسان و نفر ساعت کارها، گزارشکار، پروژه ها و...
servicecatalog5

کاتالوگ خدمات

انواع فرمهای درخواست هاي از پيش تعيين شده کاربران با فرایندهای تایید چند مرحله اي. تخصیص زمان انجام و...
inte4

بهبود مستمر

استفاده از گزارش ساز کریستال ریپورت بهمراه کوئری های داخلی برای ارزیابی و سنجش عملکرد و ارایه بهبود مستمر
solutions3

مدیریت پایگاه دانش

امکان ایجاد انواع راهکار، فرایند تایید راهکار، انتشار راهکار برای تمامی کاربران و یا گروههای خاص، مدیریت دسترسی
app3

مدیریت دسترسی

مدیریت دسترسی Access management فرآیندی است که مسئول اجرای سیاست‌های امنیتی را بر عهده دارد. همچنین به عنوان حافظ سیستم های سازمان، برای حفظ سلامتی سازمان است
cmdb6

بانک تجهيزات

ردیابی و مدیریت تمام دارایی های سازمان شامل: آیتم های پیکربندی و نقشه روابط و وابستگیهای آنها بصورت نماي بصري براي تجزیه و تحلیل تاثیر تغییرات جهت تصمیم گیری آگاهانه.
cmdb6

مدیریت نشر

مدیریت نشر و تولید و تغییرات جهت توسعه نرم افزارهای سازمانی
cmdb6

مدیریت ظرفیت

ردیابی و مدیریت ظرفیت ارایه خدمات
cmdb6

مدیریت رویداد

ردیابی و مدیریت تمام رویدادهای CIهای سرویس و تجیهزات شبکه تشخیص رویدادها، تجزیه و تحلیل آنها و تعیین اقدامات کنترلی درست. با تحقق این اهداف، فرآیند رویداد یک بستر قوی برای تضمین سرویس، گزارش‌گیری و بهبود سرویس

محبوب‌ترین ابزار پیاده سازی ITIL

صد البته نرم افزارهای زیادی در جهان در زمینه سرویس دسک وجود دارد اما چیزی که سرویس دسک پلاس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، مستندات آنلاین، منحنی یادگیری بسیار ساده، محیطی کاربرپسند، مبتنی بر تمام مفاهیم پنجگانه ITIL و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.
اگر مدیر و یا مسئول انفورماتیک هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس دسک جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به کاربران است!
و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران انفورماتیک جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی ITIL را پیاده سازی کنید.
فراموش نکنید شما با این سرویس همه چیز دارید!

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آموزش‌های کاربردی ITIL

با مقالات و محتوای اختصاصی مدانت بهترین تجربه و دید را نسبت به ITIL داشته باشید...
سپتامبر 2, 2023
مستندات فنی نرم‌افزار: تفاوت بین HLD، LLD، DLD چیست؟

مستندات فنی نرم‌افزار: تفاوت بین HLD، LLD، DLD چیست؟

در این مقاله می‌خوانید: ایجاد مستندات فنی یک گام مهم برای یک پروژه موفق فناوری اطلاعات است، مهم نیست که آن پروژه بزرگ باشد یا کوچک. […]
سپتامبر 1, 2023
مدیریت تغییر دقیقاً در کجای تصویر بزرگ مدیریت خدمات فناوری اطلاعات جای دارد؟

مدیریت تغییر دقیقاً در کجای تصویر بزرگ مدیریت خدمات فناوری اطلاعات جای دارد؟

در این مقاله می‌خوانید: مدیریت تغییر تنها با تکمیل یک تغییر پایان نمی‌یابد. توانایی مدیریت تغییر برای اجرای مؤثر تغییرات می‌تواند تا حد زیادی از اطلاعات […]
آگوست 30, 2023
مدیریت تغییر و انتشار چگونه باهم همکاری می‌کنند؟

مدیریت تغییر و انتشار چگونه باهم همکاری می‌کنند؟

در این مقاله می‌خوانید: برای درک مدیریت تغییر و انتشار چگونه باهم برای ایجاد ارزش برای سازمان قدم برمی‌دارند، ابتدا باید درک کنیم که آن‌ها چه […]

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

برخی از مشتریان ابزار ITIL

انتخاب مدیران حرفه ای فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان های موفق برای ارایه یک ویترین جهانی از خدمات انفورماتیک مدانت در این سازمان ها پلتفرم ITIL را با استفاده از ابزار سرویس دسک پلاس پیاده سازی کرده است، شما نیز به جرگه مدیران موفق فناوری اطلاعات بپیوندید
  • نهاد-ریاست-جمهوری- لوگو
  • داده-پردازی-ایران -لوگو
  • بانک نور
  • سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار -لوگو
  • پالایشگاه نفت امام خمینی
  • سازمان امور اداری استخدامی کشور
  • سازمان بنادر و کشتیرانی استان بوشهر
  • سفرهای علی بابا
  • لوگو فولاد آلیاژی ایران
  • دانشگاه کردستان
  • صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر- لوگو
  • بورس کالای ایران- لوگو
  • شرکت ملی حفاری ایران
  • کارگزاری آگاه
  • هیرسا-ویژن -لوگو
  • افرانت -لوگو
  • سپهرنت ایرانیان- لوگو
  • تامین آتیه میدکو- لوگو
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • ویستا سامانه آسا
  • بهینه پرداز پرنیان لوگو
  • آتش نشانی اصفهان
  • گروه فروشگاه‌های جانبو
  • فرماندهی نیروی زمینی سپاه
  • بیمه تجارت نو
  • اداره کل مالیات اردبیل
  • انتشارات خیلی سبز
  • نیک آموز
  • شرکت مهندسی اهتمام
  • سرو حامی پارس
  • مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور
  • مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
  • آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
  • شرکت فرودگاه‌های کشور
  • آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
  • آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
  • سرویس دسک فولاد سنگان
  • سرویس دسک مجلس شورای اسلامی
  • سرویس دسک صندوق نوآوری و شکوفایی
  • سازمان برنامه و بودجه کشور
  • پتروشیمی بوعلی سینا
  • آتش نشانی اصفهان ستاد مرکزی
  • شرکت آسفالت طوس
  • سرویس دسک در رسپینا
  • پتروشیمی-شازند- لوگو
  • سل سام آریا
  • فناوری پردازشگر کیش
  • رستافن
  • توزیع برق مشهد
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست