ITIL محبوبترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
کسب و کار خود را با استانداردهای دنیا هماهنگ کنید و ITIL را با مدانت بصورت همزمان کاربردی و نظری بیاموزید...!
کسب و کارهای امروزی که در ارایه محصول یا خدمت فعالیت می کنند بدوت داشتن چارچوب و ابزار ITIL در میان مدت با هزینه های سرسام آوری در مدیریت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات مواجه می شوند در این بین چارچوب ITIL آمده تا شما را از تمامی دغدغه ها برهاند
بهترین تجربیات مدیران موفق جهان را به کسب و کار خود دعوت کنید
فرایندهای ITIL
ITIL دارای 5 مرحله اصلی و 25 فرایند زیرمجموعه این مراحل است که چرخه حیات یک خدمت را در سازمان تداعی می بخشد
اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی فرایندها را از اینجا بخوانیدمديريت رخداد
مديريت مشکلات
مديريت تغييرات
مديريت مالی
کاتالوگ خدمات
بهبود مستمر
مدیریت پایگاه دانش
مدیریت دسترسی
بانک تجهيزات
مدیریت نشر
مدیریت ظرفیت
مدیریت رویداد
محبوبترین ابزار پیاده سازی ITIL
اگر مدیر و یا مسئول انفورماتیک هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس دسک جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به کاربران است!
و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران انفورماتیک جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی ITIL را پیاده سازی کنید.
فراموش نکنید شما با این سرویس همه چیز دارید!
تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL
مستند بلوغ فناوری اطلاعات
ویژه تمامی کسب و کارها
ابزار پیاده سازی
ویژه تمامی کسب و کارها
صرفا آموزش و پیاده سازی فرم ها و روالها و فرایندهای ITIL برای بهبود خدمات کفایت نمی کند در این فاز شما نیاز به استفاده از یک ابزار قدرتمند دارید تا هرآنچه را که در طول پیاده سازی فرایندها بدست آورده اید را بتوانید بصورت کاملا کاربردی، در عمل ببنید و تاثیر چشمگیر آنرا در ارایه خدمات موفق به مشتری/کاربر نهایی از نزدیک لمس کنید
آموزشهای کاربردی ITIL
تماس با مدانت
مدانت را بهتر بشناسید
شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.
اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.
- دفتر مرکزی ایران: تهران، بلوار فردوس، خیابان سازمان برنامه، نبش دوازدهم شرقی شماره 49 واحد 37