مرجع آنلاین آموزش‌های کاربردی ITIL

برای اثربخشی بیشتر ITIL را نه فقط نظری بلکه بصورت کاربردی بیاموزید...
آگوست 11, 2023
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، چه وظایفی دارد و چه درآمدی؟

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، چه وظایفی دارد و چه درآمدی؟

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، شرح وظایف و حقوق و دستمزد در این مقاله می‌خوانید: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شرح و حقوق و دستمزد (۲۰۲۳) نقش یک […]
آگوست 9, 2023
مدل بهبود مستمر در ITIL4

مدل بهبود مستمر در ITIL4

مدل بهبود مستمر در ITIL4 مدل بهبود مستمر ITIL هدف از بهبود مستمر این است که اطمینان حاصل شود که خدمات و محصولات به طور مداوم […]
آگوست 9, 2023
توسعه و مدیریت نرم افزار

تمرینات مدیریت فنی/ توسعه و مدیریت نرم افزار

تمرینات مدیریت فنی در ITIL4 :توسعه و مدیریت نرم افزار تمرینات مدیریت فنی/ توسعه و مدیریت نرم افزار تمرینات مدیریت فنی شامل ۳ تمرین است که […]
آگوست 8, 2023
مدیریت زیرساخت و پلتفرم

تمرینات مدیریت فنی/ مدیریت زیرساخت و پلتفرم

تمرینات مدیریت فنی در ITIL4 :مدیریت زیرساخت و پلتفرم تمرینات مدیریت فنی/ مدیریت زیرساخت و پلتفرم تمرینات مدیریت فنی شامل ۳ تمرین است که برای همه […]
آگوست 8, 2023
چگونگی مدیریت عقد قرارداد با تامین کنندگان خدمات فناوری اطلاعات

چگونگی مدیریت عقد قرارداد با تامین کنندگان خدمات فناوری اطلاعات

‏درک اهمیت قراردادهای زیربنایی ITIL‏ ‏‏در این مقاله‏ می‌خوانید: درک اهمیت قراردادهای زیربنایی ITIL ‏در عصر دیجیتال امروز، فناوری اطلاعات (IT) نقش مهمی در موفقیت و […]
آگوست 7, 2023
مدیریت انتشار چگونه کار میکند؟

مدیریت انتشار چگونه کار می کند؟

در این مقاله می‌خوانید: یک مرور کلی:  مدیریت انتشار ITIL چگونه کار می‌کند؟ دنیایی را تصور کنید که در آن ویژگی‌های جدید به‌طور یکپارچه به مرحله […]

تحولی در نظام مدیریت خدمات سازمان با ITIL

فاز 1و2و3 مسیر توسعه، رشد و بهبود دائم خدمات شما در سازمان است. به آنها نیاز دارید

آخرین نسخه چارچوب ITIL

دانستنی های ITIL و تازه ها و تغییرات نسخه جدید ITIL با شرح مفصلی از این چارچوب محبوب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانللود رایگان مستند جزئیات ITIL4

تماس با مدانت

مدانت را بهتر بشناسید

شرکت مدانت علاوه بر پیاده سازی فرایندهای ITIL با تکیه به نیروی فعال، جوان و مسلط و داشتن ابزار محبوب سرویس دسک پلاس برای پیاده سازی ITIL سریعترین زمان را برای داشتن این چارچوب در سازمان به شما ارایه می کند بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ارایه خدمات و پشتیبانی آنلاین مدانت است.
علاوه بر آن مدانت در انجمن انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و با داشتن پروانه تولید و بهره برداری از وزرات صنایع و معادن، عضو است و همچنین دارای پروانه نشر از وزرات ارشاد است به همین دلیل کتب و آثار ارزنده ای را نیز در خصوص سرویس دسک، سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک و... ارایه می کند .
شرکت مدانت مجهز به انواع سرویس های خدمات مشتری از قیبل ( وب سایت، وبلاگ، سیستم چت آنلاین، سامانه پیامکی، سامانه مدیریت درخواست های مشتریان،سامانه آنلاین پیت استاپ، تلفن گویا، کارشناسان آنلاین پاسخگو و...) است که تماما خود را در پاسخگویی به موقع به مشتریان عزیز متمرکز کرده و حضوری بسیار پر رنگ در کلیه کانال های شبکه های اجتماعی دارد این شرکت در زمینه ITSM بیش از 1000 مقاله را ترجمه، تولید و نگاشته است و هدف غایت مدانت اعتلای فرهنگ صحیح سرویس دسک در سازمان های کشور عزیزمان ایران است.

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست