نظارت بر شبکه ترکیبی Hybrid Network Monitoring

نظارت بر شبکه ترکیبی Hybrid Network Monitoring

نظارت بر شبکه ترکیبی Hybrid Network Monitoring

مدانت

گزارش‌هایی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های پیش بینی نشده

برای کاهش احتمال مشکلات زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سازمان، مدیران فناوری اطلاعات باید الگوی نحوه کار اجزای شبکه ترکیبی را درک کنند. با استفاده از OpManager Plus می‌تواند گزارش‌هایی را با جزئیات دقیق در مورد عملکرد و سایر معیارهای مهم دستگاه‌های شبکه تولید کند که به جلوگیری از مسائل بالقوه کمک می‌کند. گزارش‌ها می‌توانند در هنگام نظارت بر یک شبکه ترکیبی اهمیت کمتری داشته باشند. با این حال، گزارش‌ها برای کاهش احتمال خرابی شبکه حیاتی هستند.

این یعنی شما را قادر خواهید بود تا پیچیدگی‌های مشاهده شبکه ترکیبی را هدایت کنید تا نظارت و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی را برای زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی فناوری اطلاعات در محل و مبتنی بر ابر ارائه دهید.

با این رویکرد پیشگیرانه، شما قادر به دستیابی به برنامه کارامد و نظارت بر شبکه، عیب یابی و اشکال زدایی، همگام با انتظارات مشتری، توافقنامه‌های سطح خدمات (SLAs) و اهداف کلی کسب و کار هستید.

تیم‌های فناوری اطلاعات توانایی مشاهده دقیق محیط‌های ابری ترکیبی، مسائل پیشگیرانه و حفاظت از تجربه مطلوب کاربر نهایی را به دست می اورند. قابلیت‌های مشاهده هیبریدی خود را با OpManager Plus تقویت کنید و تأخیر نزدیک به صفر در عملکرد را تضمین کنید.

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x