نظارت بر مسیر با تحلیل NetPath در مانیتورینگ شبکه

نظارت بر مسیر با تحلیل NetPath در مانیتورینگ شبکه

نظارت بر مسیر با تحلیل NetPath در مانیتورینگ شبکه

مدانت

نکات برجسته و کلیدی  NetPath Analysis

به طور یکپارچه الگوهای ترافیکی را ترسیم نمایید تا تجزیه و تحلیل مداوم زیرساخت‌های خود را فعال کنید: ابزار تجزیه و تحلیل مسیر شبکه یک نمای پرنده‌ای از تمام مسیرهای شبکه در زیرساخت‌ها را نشان می‌دهد. مسیر گرفته شده توسط یک بسته برای رسیدن به مقصد خود را به پایان نشان داده خواهد شد، با اطلاعات مربوطه مانند زمان گرفته شده بین هر هاپ و مدت زمان کلی.

شما می‌توانید بر روی هر هاپ در امتداد نقشه برداری مسیر شبکه شناور باشید تا زمان پاسخ و اطلاعات تأخیر را ببینید. علاوه بر این، قابلیت کاوش پیشرفته OpManager Plus به شما اجازه می‌دهد مسیر تجزیه و تحلیل شبکه را از طریق LAN و WAN تشخیص دهید.

به دست آوردن بینش عملکرد جامع به مسیرهای شبکه: با استفاده از یک مانیتورینگ مسیر شبکه، شما می‌توانید داده‌های عملکرد برای هر گره جمع‌آوری کنید تا درک سریعی از یک مسیر شبکه و اینکه هر جزء آن چگونه کار می‌کند را دریافت کنید. این امر مدیران IT را قادر می‌سازد تا مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنند.

با تجزیه و تحلیل شدت ترافیک در هر گره، می‌توانید قبل از اینکه گره‌ها یا لینک‌ها تحت تأثیر قرار بگیرند، بهینه سازی کنید. شما می‌توانید آستانه ها را برای تأخیر و از دست دادن بسته پیکربندی و هشدارهای فوری را هر زمان که بیش از حد دریافت ‌کنید، همین موارد به شما کمک می‌کند تا مسائل را قبل از تشدید آنها حل کنید.

در صورت بروز مسائل یا خطاها با هشدارها مطلع شوید: قابلیت‌های هشدار OpManager Plus با ایجاد پروفایل‌های اطلاع رسانی شروع می‌شود که در صورت عدم دسترسی یا مسائل مربوط به عملکرد با دستگاه‌های شبکه به شما هشدار می‌دهد. به عنوان بخشی از نظارت بر مسیر شبکه، هنگامی که تأخیر یا از دست دادن بسته بین منبع و مقصد در طول انتقال داده‌ها شناسایی می‌شود، به شما هشدار داده می‌شود.

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x