دیتاشیت سرویس دسک پلاس

سرویس دسک فارسی

سرویس دسک فارسی

دیتاشیت سرویس دسک پلاس

سرویس دسک پلاس یک نرم‌افزار بین‌المللی، تحت وب و محبوب برای مدیریت خدمات است. که با تجهیز شدن به ماژول ESM امکان مدیریت تمام خدمات سازمانی را بر پایه‌‌ی چارچوب ITIL میسر می‌کند این یعنی تمام واحدهای خدماتی سازمان می‌توانند از یک بستر واحد و مشابه برای ارایه‌ی خدمات خود استفاده کنند: ESM کار بزرگی است قطعاً تا زمانی که خود فناوری اطلاعات از این بستر به نحو احسن استفاده نکند نمی‌تواند واحدهای دیگر را برای استفاده از آن تعمیم داد. مهمترین علت عدم استفاده‌ی کامل از این سرویس، ناشی از عدم شناخت تمام امکانات و ویژگی‌های آنست:

ویژگی‌های عمومی سرویس دسک پلاس:

  • تحت وب
  • امکان نصب روی سیستم‌عامل‌های ویندوزی/لینوکسی
  • پشتیبانی از دیتابیس‌های MS-SQL , PostgreSQL
  • دارای اپلیکیشن‌های موبایل Windows, iOS, Android

ماژول ESM این امکان پوشش ۱۰ تابع از واحدهای خدماتی نظیر موارد زیر را داراست:

  1. واحد فناوری اطلاعات
  2. واحد منابع انسانی
  3. واحد تدارکات
  4. واحد تاسیسات
  5. واحد حقوقی
  6. واحد تدارکات
  7. واحد اداری
  8. واحد مالی
  9. واحد خدمات پس از فروش
  10. واحد بازرگانی

سرویس دسک پلاس مجهز به موارد زیر است:

  • فرم‌ساز
  • فرایندساز
  • نمودار گرافیکی روابط دارایی‌ها، چرخه‌ی حیات درخواست و تغییرات و نشر
  • گزارش‌ساز

گزارش‌ساز آن بر پایه‌ی موارد زیر امکان تولید انواع گزارشات را از سرویس دسک پلاس میسر می‌کند:

  • گزارش سازی مبتنی بر کریستال ریپورت
  • گزارش سازی مبتنی بر دشبوردهای گرافیکی
  • گزارش سازی مبتنی بر کوئری SQL
  • گزارش سازی مبتنی بر تحلیلگر BI

سرویس دسک پلاس برای کاوش و واکشی دارایی‌ها از پروتکل‌های زیر استفاده می‌کند:

  • Agent
  • SNMP v 1,2,3
  • WMI
  • SSH
  • Telnet
  • VM
  • SCCM
  • Desktop Central
  • Monitoring Software

این محصول محبوب با راهکارهای نرم‌افزاری زیر یکپارچه می‌شود:

  • سرویس دسک جیرا
  • مایکروسافت تیم
  • سرویس ایمیل سازمانی
  • سرویس پیامک سازمانی
  • مانیتورینگ
  • مدیریت اکتیودایرکتوری
  • مدیریت پسورد کاربران
  • مدیریت تلفن‌های همراه
  • تحلیلگر پیشرفته مبتنی بر BI
  • و تمام نرم‌افزارهای سازمانی از طریق API

روش‌های اطلاع‌رسانی به کاربران و کارشناسان در این سرویس بر مبنای:

  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیامک
  • ارسال اعلان
  • نمایش اعلانات زنگوله‌ای در پورتال سلف سرویس

درگاه‌های ارتباطی این سرویس با سایر درگاه‌های ارتباط با مشتری/کاربر

  • ایمیل
  • پورتال سلف سرویس
  • VOIP
  • شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های پیامکی از طریق API
  • وبسایت
  • پورتال سازمانی

روش‌های احراز هویت کاربران برای ورود به سرویس دسک:

  • از طریق اکتیودایرکتوری
  • از طریق پروتکل LDAP
  • از طریق SSO
  • از طریق دیتابیس داخلی
  • از طریق ایمیل
  • از طریق SAML
مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین و ارایه‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این شرکت اهم خدمات و تجارت خود را بر پایه‌ی بومی‌سازی سرویس‌های نوین، به‌ویژه محصولات ManageEngine بنا نهاده و قریب ۸ سال فعالیت منسجم، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب کند. فروش و استقرار نرم‌افزار سرویس‌دسک‌پلاس (محبوب‌ترین ابزارهای پیاده‌سازی ITIL‌ در جهان) در بیش از 500 سازمان کشور، برگ افتخاری است که مدانت به پاس انتخاب اندیشمندانه‌ی مشتریان خود، به آن نائل آمده است. مدانت با ارایه محصولات باکیفیت، پاسخگویی آنلاین، پشتیبانی متمرکز، مشاوره دقیق و هزینه مناسب نسبت به سایر راهکارهای مشابه، جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران ارشد، مدیران انفورماتیک و کارشناسان سازمان ها بدست آورده است و تحقق این مهم به نگاه تیزبین و حمایت مشتریان عزیزی است که همواره مدانت را از همراهی خود بی نصیب نگذاشته‌اند و ضوابط را فدای روابط نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل معادله *

error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست