مدانت

انتظارات تغییر خواهد کرد!

در "حالت عادی جدید" انتظارات، نیازها و خواسته‌های ما و مشتریان نیز با تغییر چیزهای دیگر نیز تغییر می‌کند. وقتی دسترسی مستقیم به جلسات، مشتری و یا ارایه‌ی خدمات حضوری در یک محیط سازمانی نیست باید با ابزارهای جدید، بهره‌وری که به نفع خود و مشتریان افزایش داد. با اینکه همه کارکنان دور از هم ‌هستند اما فراموش نکنید: که تکنولوژی رابطه‌های دور  را نزدیک می‌کند و رابطه‌های نزدیک را دور!

با استفاده از ابزار، سازمان باید چابک‌تر از پیش باشد، اتوماسیون سازی بیشتری باید صورت گیرد، اطلاع‌رسانی بهتر و استفاده از ابزارهای متنوع‌تر سبب می شود سازمان چالاکی خاصی در رسیدگی به خدمات مورد نظر اربابان رجوع داشته باشد.

‌اهمیت اتوماسیون‌سازی فرایندها افزایش می‌یابد!

همان‌طورکه بارها در مطالب قبلی گفتم هرکاری که دوبار انجام می‌شود باید برای آن یک فرایند در نظر گرفت. در حقیقت، اتوماسیون همچنان در کاهش هزینه‌ها، افزایش کارآیی و کمک به کارکردن جذاب‌تر افراد، بسیار مهم است. وقتی می‌دانیم بطور خودکار چه کاری باید انجام دهیم، دردسر تعیین تکلیف نداریم زیرا سرخط مشق ما از قبل طراحی شده است! بنابراین ITSM اتوماسیون‌سازی فرایندها را به‌شکل آسان‌تری در اختیار شما قرار خواهد داد.

سیستم مدیریت خدمات انفورماتیک ITSM که امروزه به سیستم مدیریت خدمات سازمانی ESM تعمیم داده شده قادرست در این ایام منطبق با حالت عادی جدید، رویکرد متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد.

این یعنی:

  • می‌توانید هر خدمتی در هر دپارتمانی را با بهترین تمرینات ITIL ارایه کنید.
  • یک درگاه مشترک و تنها نقطه‌ی تماس و ارتباط با مشتریان خواهید داشت.
  • میزخدمتی نوین با اتوماسیون‌ و گردشکار خواهید داشت.
  • بی‌نیاز از تماس و پیگیری‌های اعصاب‌خُردکن خواهید بود.
  • اولویت رسیدگی به درخواست‌ها را سیستم برای شما تعیین خواهد کرد لذا نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت.
  • منطبق با توافق زمانی ارایه‌ی خدمت SLA خواهید بود تا درخواست‌ها در زمان مقرر و با کسب حداکثر رضایتمندی مشتریان ارایه کنید.
  • تجربیات خود را با کارکنانی که الان در پذیرایی با پیژامه نشسته اند به اشتراک خواهید گذاشت.
  • از رسیدگی به درخواست‌ها در لحظه اطمینان حاصل خواهید کرد.
  • در لحظه، با مشتریان گفتگوی آنلاین می‌کنید.
  • در لحظه، اطلاع‌رسانی می‌کنید.
  • و در لحظه، خدمات جدید را در اختیار آنها می‌گذارید.

و...

به‌عبارتی چه کرونا برود چه بماند شما به یک ابزار مدیریت خدمات سازمانی برای کسب و کار خود نیاز دارید و صدالبته چه به محل کار مراجعه کنید چه نه! در هر صورت تمام کنترل و مدیریت آنچه که باید ارایه دهید در ابزار ESM یا ITSM در اختیارتان خواهد بود.

تنها چیزی که لازمست پذیرش شرایط تغییر برای تغییر است!

نظرات شما خواندنی است!

هادی احمدی


مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x