نتیجه
اکثر فناوری اطلاعات سازمان بیش از اندازه وقت و تلاش در مدیریت حوادث را صرف می کنند که هیچ ارزش خالصی را برای مشتریان ایجاد نمی کند اما اگر ما همه چیز را در مورد اقداماتی برای کاهش فرکانس و تاثیرات تجاری حوادث، سرمایه گذاری کنیم، بی شک مشتریان ما خدمات بسیار بهتر را دریافت خواهند کرد و حتی ممکن است هزینه کل ارائه فناوری اطلاعات را کاهش داد.
چیزهای بسیار مختلفی هستند که می توانید امتحان کنید، و هر یک از آنها باعث افزایش بهبود در خدمات شما می شود. باید در مورد چگونگی انجام مدیریت مدیریت حوادث و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان خود فکر کنید و به سازمان باشید چون با رشد سازمان شما نیز رشد می کنید.
با مدیریت حوادث کمتر، ماهیت مهندس بودن خود را بیشتر در فناوری اطلاعات نشان دهید تا آتش نشان بودن را!
شما نیز تجربیات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.
هادی احمدی
[…] آتشنشانان فناوری اطلاعات […]
[…] آتشنشانان فناوری اطلاعات […]
[…] چرا باید مدیریت حوادث کمتری انجام دهید؟ […]
[…] چرا باید مدیریت حوادث کمتری انجام دهید؟ […]
[…] در فناوری اطلاعات آتشنشان نباشید! […]