مدیریت تغییر در ITIL

بدانید که:

سرعت تغییرات نباید آنقدر زیاد باشد که هر چیزی پیش از آنکه استقرار پیدا کند، کنار گذاشته شود! مدیریت تغییر قادر است به مدیریت ریسک و محافظت از خدمات فناوری اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید کمک بسزایی ‌کند و از اشتباهات غیر ضروری جلوگیری ‌کند زیرا حفظ سیستم‌های تجاری قابل اعتماد برای بقای هر سازمانی در فضای بازار رقابتی امروز امری ضروری است. هرگونه تغییر و تحولی در عناصر زیرساخت فناوری اطلاعات می‌تواند ارزش خدمات را مختل کند و تاثیر منفی بر بهره‌وری داشته باشد. تغییرات ساخته‌یافته و برنامه‌ریزی شده به کاهش خطر بالقوه‌ای منتج از اجرای تغییرات کمک می‌کند. یک فرایند مدیریت تغییر قادر است با مزایا و منافع تجاری قابل توجهی همراه شود که برخی از منافع حاصل از مدیریت تغییر عبارتند از:
· بهبود IT برای هماهنگی در کسب و کار
· کاهش اثرات نامطلوب بر عملیات تجاری
· بهبود چشم‌انداز در تغییرات فناوری اطلاعات
· واکنش اولویتی برای تغییر
· پیوستن به استانداردها و سایر مقررات انطباق
· بهبود مدیریت ریسک
· کاهش خسارت خدمات و خرابی سیستم
· افزایش بهره‌وری کارکنان
· پیاده‌سازی سریعتر تغییرات
www.Servicedeskplus.ir

مدانت
مدانت
شرکت‌ مدانت از برندهای محبوب فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌ی آموزش، پیاده‌سازی و عرضه ابزار ITIL، تجارت آنلاین، تحول دیجیتال و ارایه‌‌کننده‌ی محصولات مدیریتی تحت‌وب در ایران است. این مقاله‌ی آموزشی منحصراً مربوط به مدانت بوده و برای نخستین بار توسط این شرکت برای شما تولید و منتشر شده.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

حل معادله *

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x