مزایای سرویس دسک برای مدیران عامل
مدیرعامل هستید؟ این مطلب برای شماست.
خیلی از مدیرانعامل یا از چیزی بنام سرویس دسک اطلاع ندارند یا آنانی که مطلع هستند هنوز تصور میکنند که سرویس دسک یا میزخدمت، نرمافزار است اما نرمافزار نیست بلکه یک مفهوم و البته یک تمرین از بهترینتمرینات ITIL است. البته چه آن را نرمافزار بدانیم و چه یک تفکر، درهرصورت در متن قضیه توفیری نمیکند زیرا سرویس دسک چیزی است که مدیران عامل بیش از هرکسی بدان نیاز دارند. چه مدیرعامل یک کاروکسب خصوصی کوچک باشید چه مدیرعامل یک سازمان بزرگ.
چراکه یکی از مهمترین ذینفعان سرویس دسک مدیرعاملها هستند که البته اکثرشان از اهمیت و مزایای آن غافلند.
در این مطلب مزایای سرویس دسک برای مدیرعاملها را بازگشایی کردیم تا با آن بیشتر آشنا شوید:
به عنوان یک مدیرعامل، شما همیشه تحت فشار هستید تا مطمئن شوید همه چیز در شرکت شما به خوبی اجرا میشود. با وجود چندین چیز برای مدیریت همزمان، پیگیری کارآمد همه بخشهای مختلف میتواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که یک سرویس دسک به کار میآید!
اما سرویس دسک چیست؟
سرویس دسک خود به تنهایی یک سازمان متمرکز است که به تمام مسائل و درخواستهای فنی مرتبط با کسب و کار را رسیدگی میکند. کارشناسان ارائه خدمت با کمک سرویس دسک و به عنوان نقطه تماس اصلی برای همه مشتریان یا کاربرانی میتوانند خدمات مدنظر را به آنان ارایه کنند. خواه مشکل از رایانه باشد یا نرم افزار، یا خدمات منابع انسانی و فروش و... برای سرویس دسک را حرفهای بیازموید در اینجا ↗
مزایای میز خدمت برای مدیرعامل:
۱. عملیات ساده
به عنوان یک مدیرعامل، قطعاً میخواهید شرکت شما تا حد امکان کارآمد باشد. اما کارآمدی بدون سادهسازی ممکن نیست! با یک سرویس دسک، میتوانید اطمینان حاصل کنید که تمام عملیات فنی شما به صورت سازمان یافته و کارآمد مدیریت میشود. تنها کاری که مشتریان/کارمندان شما باید انجام دهند این است که با سرویس دسک تماس بگیرند تا هرگونه خواسته یا مشکل فنی را که با آن مواجه میشوند گزارش دهند و متخصصان ماهر فناوری اطلاعات یا سایر کارشناسان ارایهی خدمت، به سرعت به این درخواست رسیدگی کنند. این به کارمندان شما اجازه میدهد تا روی کار خود تمرکز کنند و سازنده بمانند، در حالی که سرویس دسک تمام مسائل فنی را در پشت صحنه مدیریت میکند.
۲. بهبود رضایت مشتری
در عصر دیجیتال امروزی، مشتریان انتظار دارند که کسب و کارها در ارتباطات و خدمات خود پاسخگو و سریع باشند. با وجود یک میز خدمت، میتوانید به سؤالات مشتریان پاسخ دهید و مشکلات را به طور مؤثر حل کنید. این امر رضایت مشتری را بهبود میبخشد و اعتبار برند شما را افزایش میدهد. میز خدمت اطمینان حاصل میکند که به تمام سؤالات مشتری به سرعت رسیدگی میشود و مشتریان شما را راضی و راضیتر نگه میدارد.
۳. افزایش امنیت فناوری اطلاعات
امنیت یک نگرانی اصلی برای هر کسب و کاری است و با یک سرویس دسک، میتوانید مطمئن باشید که زیرساخت فناوری اطلاعات شما امن است. متخصصان فناوری اطلاعات در سرویس دسک میتوانند شبکه شما را زیر نظر داشته باشند، هر گونه آسیبپذیری را شناسایی کنند و اقدامات اصلاحی را برای جلوگیری از تهدیدات امنیت سایبری انجام دهند. این تضمین میکند که کسب و کار شما در برابر حملات سایبری و نقض اطلاعات محافظت میشود.
ادامه مطلب در صفحه بعد...